Trwa ładowanie...
d156rdr

Agora spodziewa się w 2011 roku wzrostu wydatków na reklamę o 6-7 proc.

25.02. Warszawa (PAP) - Agora spodziewa się, że w 2011 roku całkowite wydatki na reklamę wzrosną o około 6-7 proc., a najszybciej rozwijającym się segmentem rynku będzie w tym roku...

d156rdr
d156rdr

25.02. Warszawa (PAP) - Agora spodziewa się, że w 2011 roku całkowite wydatki na reklamę wzrosną o około 6-7 proc., a najszybciej rozwijającym się segmentem rynku będzie w tym roku internet, który ma wzrosnąć o 13-15 proc. - poinformowała spółka w komentarzu do wyników.

"Według szacunków Agory opartych o prognozy wzrostu gospodarczego w Polsce, całkowite wydatki na reklamę w 2011 r. wzrosną o około 6-7 proc. Spółka zakłada, że najszybciej rozwijającym się segmentem rynku w 2011 r. będzie internet, którego szacunkowe wpływy wzrosną w stosunku do 2010 r. o około 13-15 proc. Tym samym, udział internetu w całkowitych wydatkach na reklamę zwiększy się do około 14-15 proc." - napisano w komentarzu do wyników Agory.

Według szacunków Agory w 2011 roku reklamodawcy przeznaczą na reklamę telewizyjną o około 6-8 więcej niż przed rokiem. W opinii spółki w 2011 r. budżety przeznaczone na reklamę w dziennikach będą o około 3-5 proc. niższe niż przed rokiem, a w magazynach wzrosną o około 0-2 proc.

Wydatki reklamodawców na reklamę zewnętrzną wzrosną w 2011 r. o około 5-6 proc., na reklamę radiową o około 3-5 proc., a na reklamę kinową o około 11-13 proc.

"Spółka zwraca uwagę, iż wszystkie szacunki dotyczące wzrostu wydatków reklamowych w poszczególnych mediach mogą być obarczone błędem, co jest związane ze znaczącą presją rabatową ze strony reklamodawców oraz zmianami w sposobie korzystania z poszczególnych mediów" - napisano w komentarzu. (PAP)

pr/

d156rdr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d156rdr