Awaria w mBanku!
Od wtorkowego południa klienci mBanku mieli problemy z dostępem do usług internetowych. Nie można było nie tylko dostać się do serwisu transakcyjnego, ale w ogóle nie wczytywała się strona www.mbank.pl.
02.08.2011 | aktual.: 02.08.2011 16:51
Jak twierdzi Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku, problemy mogły wynikać ze wzmożonego ruchu na stronach informacyjnych. - Obecnie w wybranych przypadkach mogą one ładować się dłużej niż zwykle. Sytuacja jednak stabilizuje się - podkreślał chwilę po pierwszych doniesieniach o awarii mBanku.
Tymczasem użytkownicy informowali nas, że sytuacja wcale nie uległa poprawie. - Od godziny próbuję się dostać na stronę internetową i nic z tego - informuje nas pani Ewa. - Nie mogę też dodzwonić się na infolinię - dodaje.
Gdy zauważyliśmy problemy około godziny 13.30 poinformowano nas, że to kwestia tylko stron internetowych banku, a sam system transakcyjny działa bez zarzutu.
Z czasem jednak problemy pojawiły się nie tylko na stronie mBanku, ale także w systemie transakcyjnym. Wprawdzie można się było do niego zalogować, ale wszystko działało bardzo wolno. Po godzinie 15 problemy się jeszcze pogłębiły. System nawet po zalogowaniu zrywał połączenie.
- Rzeczywiście, w trakcie dnia mogły pojawiać się dalsze utrudnienia w dostępie do strony internetowej mBanku. Po godz. 16., w wyniku podjętych działań, sytuacja ostatecznie wróciła do normy. Przepraszamy Klientów za wszelkie niedogodności - powiedział rzecznik prasowy mBanku Krzysztof Olszewski.