Bank Handlowy chce podwoić w 3 lata liczbę klientów internetowych do 1,03 mln (opis)
07.01. Warszawa (PAP) - Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na...
07.01.2010 | aktual.: 07.01.2010 12:15
07.01. Warszawa (PAP) - Bank Handlowy stawia na rozwój cross-sellingu i chce w ciągu trzech lat podwoić liczbę klientów bankowości internetowej do 1,03 mln osób - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej prezes banku, Sławomir Sikora.
"Chcemy w ciągu 3 lat podwoić liczbę naszych klientów bankowości internetowej, do 1,03 mln osób" - powiedział Sikora.
Obecnie Bank Handlowy ma 557 tysięcy użytkowników bankowości internetowej.
"W ostatnich latach skupialiśmy się na budowie bazy klientów, teraz chcemy im zaproponować szerszą współpracę" - powiedział Sikora.
"Zmieniamy nasze podejście - stawiamy na cross-selling i na budowę trwałej, i wieloproduktowej współpracy z klientami" - dodał. (PAP)
seb/ pr/ ana/