"Bestia" da twarz napojowi Black
Producent napojów energetyzujących FoodCare rozpoczyna współpracę ze znanym bokserem, mistrzem świata wagi ciężkiej Mikiem Tysonem, pseudonim "Bestia". Będzie on reklamował napój Black - informuje portalspozywczy.pl.
18.04.2012 | aktual.: 18.04.2012 16:31
Nazwisko Tysona znajdzie się na puszce napoju, ale szczegóły współpracy jeszcze nie są znane. Więcej informacji poznamy najpewniej na konferencji w przyszły czwartek, na którą przyjedzie pięściarz.
FoodCare już wcześniej promował się poprzez boks, kiedy to nawiązał współpracę z Dariuszem Michalczewskim. To jednak już przeszłość. Black jest napojem, który w ofercie firmy zastąpił Tigera. O zakaz jego produkcji i sprzedaży przez FoodCare'a wystąpił właśnie Michalczewski - właściciel znaku, który zerwał z tą firmą współpracę, tłumacząc, że przestała mu płacić za licencję. Tigera produkuje teraz grupa Maspex.