Biedronka odcina klientów. W maju znikną ważne funkcje

Od 1 maja aplikacje Biedronka w wersji starszej niż 2.8.0 nie będą już wspierane. Sieć zachęca klientów do aktualizacji, by móc korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji. Oto dlaczego warto zaktualizować apkę popularnego dyskontu.

Zmiany w aplikacji mobilnej Biedronki Zmiany w aplikacji mobilnej Biedronki
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | DAREK11
Michał Krawiel

Aplikacja mobilna sieci Biedronka przeszła w ostatnim czasie istotne zmiany, które mają na celu poprawę wygody zakupów oraz dostępności kluczowych usług dla użytkowników. Sieć informuje, że już od 1 maja wszystkie wersje starsze niż 2.8.0 przestaną być wspierane. Oznacza to, że użytkownicy, którzy nie zainstalują najnowszej wersji aplikacji, mogą mieć ograniczony dostęp do jej funkcjonalności lub całkowicie stracą możliwość jej używania.

Co się zmieni w aplikacji Biedronki?

Aby tego uniknąć, Biedronka zachęca do jak najszybszego zainstalowania aktualizacji. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z pełnej funkcjonalności aplikacji, która oferuje m.in. usługę e-paragonu. To rozwiązanie pozwala na zachowanie dowodu zakupu w wersji elektronicznej – nie trzeba już martwić się o zgubienie papierowego paragonu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Biedronka w Polsce droższa od słowackiej? Porównaliśmy ceny

W nowej wersji apki znajdziemy również ulepszoną mapę sklepów z funkcją filtrowania po dostępnych usługach. Dzięki temu można szybko znaleźć najbliższy sklep, który spełnia konkretne oczekiwania – na przykład posiada punkt odbioru przesyłek czy świeżo wypiekane pieczywo. Ułatwiona została też sama nawigacja do wybranego sklepu.

Kolejną nowością jest możliwość wpisywania kodu produktu w funkcji skanera cen – co pozwala na jeszcze szybsze sprawdzenie ceny interesującego nas artykułu, nawet bez potrzeby jego fizycznego zeskanowania. Dla osób korzystających z gazetek promocyjnych przewidziano również funkcję podglądu – teraz przemieszczanie się między stronami materiałów reklamowych jest znacznie prostsze i bardziej intuicyjne.

"Moja Biedronka" - co to?

"Moja Biedronka" to program lojalnościowy sieci sklepów Biedronka, który umożliwia klientom korzystanie z rabatów, promocji i ofert specjalnych.

Uczestnicy programu mogą korzystać z plastikowej karty lub aplikacji mobilnej. Program zapewnia również dostęp do historii transakcji i aktualnych gazetek promocyjnych. Aby dołączyć do programu, wystarczy zarejestrować się online, telefonicznie lub poprzez aplikację mobilną.

Wybrane dla Ciebie
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
Ceny węgla na Śląsku. Tu kupisz opał najtaniej
Ceny węgla na Śląsku. Tu kupisz opał najtaniej
Coś dla fanów Eurojackpot. Matematyk policzył szanse na wygraną
Coś dla fanów Eurojackpot. Matematyk policzył szanse na wygraną
Pomarańczowe worki na śmieci w kolejnej gminie. Co do nich wrzucić?
Pomarańczowe worki na śmieci w kolejnej gminie. Co do nich wrzucić?
Włoska sieciówka wkracza do Polski. Już otworzyła pierwszy sklep
Włoska sieciówka wkracza do Polski. Już otworzyła pierwszy sklep
Wyniki kontroli PIP w firmie miliardera katolika. Ruszy postępowanie
Wyniki kontroli PIP w firmie miliardera katolika. Ruszy postępowanie
Załamała się, gdy zobaczyła rachunki za prąd. "Płacę jak za pałac"
Załamała się, gdy zobaczyła rachunki za prąd. "Płacę jak za pałac"
Niemcy wysłali ziemniaki do Polski. Zarobili ponad 130 mln zł
Niemcy wysłali ziemniaki do Polski. Zarobili ponad 130 mln zł