Słowacy zakochani w produkcie z Polski. Pytają o niego w sklepach
Dyrektor generalny sieci Biedronka, Luis Araujo, zabrał głos w kwestii produktów, które interesują klientów tej popularnej sieci na Słowacji. Okazało się, że jednym z najczęściej poszukiwanych towarów są... pierogi.
Podczas sesji wynikowej w marcu 2025 roku, zarząd Jeronimo Martins odniósł się do działalności pierwszych sklepów Biedronki na Słowacji. Aktualnie, klienci na południe od Polski mają dostęp do trzech sklepów w miastach Zvolen, Považská Bystrica oraz Miloslavov.
Szef Biedronki, Luis Araujo, wyraził pozytywne podejście do rozwoju na rynku słowackim. Jednym z dowodów na zainteresowanie Słowaków Biedronką - jego zdaniem - jest liczba pytań dotyczących dostępności konkretnych produktów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Emerytka nie zostawiła na Tusku suchej nitki. Polacy mówią o drożyźnie
Słowacy pokochali produkt z Polski
Na konferencji prasowej, dziennikarze WP Finanse zapytali Araujo, który z produktów oferowanych przez Biedronkę jest najpopularniejszy wśród klientów z południowej granicy Polski.
- Doskonałym przykładem są pierogi, których oferta (na Słowacji - red.) jest ograniczona. Okazuje się, że tamtejsi konsumenci chcieliby także móc kupić pierogi na słodko, które mamy w Polsce. Chcą także większego wyboru alkoholu, należy jednak podkreślić, że bardziej popularne niż w Polsce są tam wina, co wynika z różnic w upodobaniach konsumentów - powiedział CEO Biedronki.
Do końca 2026 roku Biedronka ma ambitne plany, by otworzyć co najmniej 50 sklepów na terenie Słowacji.