Było pstrokato i byle jak. Projektanci wzięli na warsztat targowisko jakich wiele. Efekt oceńcie sami

Dwa artystyczne murale zamiast banerów, szyld główny w miejsce kasetonów oraz konstrukcja optycznie zmieniająca bryłę obiektu – niby niewielka zmiana, a bardzo cieszy oczy. Projektanci ze Stowarzyszenia Traffic Design wzięli na warsztat targowisko w gdyńskim Orłowie.

Było pstrokato i byle jak. Projektanci wzięli na warsztat targowisko jakich wiele. Efekt oceńcie sami
Źródło zdjęć: © Traffic Design | Traffic Design
Martyna Kośka

Pojawił się nowy, prosty szyld główny a banery na stoiskach zastąpiły autorskie murale. Wszyscy przedsiębiorcy z targowiska mogą korzystać ze stworzonego specjalnie dla nich poradnika dobrych praktyk – informuje serwis "Bryła".

Efekt "przed" i "po" zobaczcie sami:

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.

Obejrzyj: Kredyty dla firm. Oto co musisz wiedzieć

- Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska – mówił na w trakcie prezentacji projektu Jacek Wielebski, Traffic Design.

I tym samym okazało się, że bazary, które kojarzą się z przypadkowością i chaosem – mogą być po prostu estetyczne. Nieprzekombinowane, bo mniej często znaczy więcej.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gdyniaarchitekciurbanistyka

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (5)