Ciach, czyli bat na dyskonty
Kampanią Ciach przekonaliśmy klientów. Dziś ich liczba w naszych sklepach wzrasta - mówi WP.PL wiceprezes Tesco Polska Czesław Grzesiak. Jednocześnie jednak gratuluje sukcesów jakie w trakcie spowolnienia gospodarczego osiągały dyskonty, czyli Biedronka oraz Lidl.
02.10.2013 | aktual.: 12.11.2013 11:39
Kampanią Ciach przekonaliśmy klientów. Dziś ich liczba w naszych sklepach wzrasta - mówi WP.PL wiceprezes Tesco Polska Czesław Grzesiak. Jednocześnie jednak gratuluje sukcesów jakie w trakcie spowolnienia gospodarczego osiągały dyskonty, czyli Biedronka oraz Lidl.
Jak przyznaje wiceprezes Tesco, ich promocja Ciach rozpoczęta w połowie maja miała dwa skutki. Po pierwsze przyciągnęła klientów do supermarketów i hipermarketów brytyjskiej sieci, po drugie zmusiła konkurencję do większego wysiłku. W wakacje Biedronka odeszła od swojej strategii niskich cen na wszystkie produkty i rozpoczęła kampanie promocyjne.
- Promocja zawsze przyciągała klientów. My potrafimy korzystać z tego narzędzia. Myślę, że kampania Ciach, nasze akcjami, które codziennie niemal proponujemy klientom wywołały nowe zjawisko, nową postawę kolegów z dyskontów co oznacza, że korzysta na tym klient - mówi Czesław Grzesiak w rozmowie z WP.PL.
Dodaje jednocześnie, że z liczby klientów i ich koszyków zakupowych można wnioskować powolne przyspieszanie naszej gospodarki.
Z Europejskiego Forum Nowych Idei Sebastian Ogórek.