Coca-Cola zmienia swoje logo?
Już niedługo charakterystyczne faliste logo Coca-Coli może zmienić się nie do poznania. Firma planuje odświeżenie swojego znaku firmowego. Jego autorem może być każdy z nas.
08.10.2012 | aktual.: 08.10.2012 06:53
Obecne logo widnieje na produktach firmy w prawie niezmienionej formie od lat 30. XX wieku. Między innymi dzięki niemu Coca-Cola została najbardziej wartościową marką świata. Jednak kto się nie rozwija, ten się cofa. Coca-Cola zdecydowała więc, że czas na zmiany i przeprojektowanie logo.
We współpracy z platformą projektową BlankYou Very Much rozpisała konkurs na przedstawienie swojej nowej wizji najbardziej charakterystycznego znaku spółki. Niestety mogą w nim wziąć udział tylko obywatele Stanów Zjednoczonych. A szkoda, bo nagrody są zacne. Poza oczywistą dumą i możliwością chwalenia się, że to nasz projekt zwyciężył, otrzymamy 5000 dolarów, a logo zostanie umieszczone na limitowanej edycji koszulek.
Nowe logo musi być w kolorach czerwonym i białym. Ale to nie koniec specyficznych wymagań. Więcej znajdziemy na stronie http://www.blankyouverymuch.com/coke.
Swoje propozycje należy przesyłać za pomocą strony BYVM, a członkowie społeczności strony wybiorą finalistów konkursu w głosowaniu. O ostatecznym wyborze zwycięzcy zadecyduje jury składające się z pięciorga osób.