Trwa ładowanie...

Czerwona Torebka chce być prawdziwym dyskontem

Do walki o polskich klientów włącza się nowa sieć dyskontów Czerwona Torebka. Grupa kontrolowana przez Mariusza Świtalskiego, twórcę takich marek jak Biedronka, Eurocash czy Żabka, planuje otwierać 100 sklepów rocznie.

Czerwona Torebka chce być prawdziwym dyskontemŹródło: czerwona torebka
d2jtrxi
d2jtrxi

Obecnie Czerwona Torebka ma 9 dyskontów, a kolejne 60 jest w trakcie przygotowania. W kolejnych latach sieć może rozwijać się nawet w tempie 100 nowych placówek rocznie - czytamy w "Parkiecie".

Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej Czerwonej Torebki, zapewnia, że sieć poradzi sobie z konkurencją, w tym dominującą obecnie w formacie dyskontu Biedronką. - W Polsce działa teraz łącznie ponad 3 tys. dyskontów, ale zauważyliśmy, że coraz bardziej ewoluują one w kierunku supermarketów. My chcemy pozostać klasycznym dyskontem - mówi.

Konkurencja dla Biedronki?

Zdaniem Krzysztofa Kupera, analityka Ipopemy, takie tempo rozwoju to za mało, by stać się realną konkurencją dla Jeronimo Martins, właściciela Biedronki. Dla zdobycia klientów na polskim rynku kluczowa jest bowiem siła zakupowa sieci i możliwość dostarczenia produktów w atrakcyjnej cenie.

W przeciwieństwie do najpopularniejszych obecnie sieci dyskontowych, Czerwona Torebka nie chce kreować marki własnej, tylko dostarczać towary znanych producentów w hurtowych cenach.

I dla Żabki

Czerwona Torebka rozwija też swoją sieć supermarketów Małpka. Na rynku działa ponad 220 sklepów, a na ten rok zaplanowano otwarcie kolejnych 200. Według zapowiedzi od 2015 r. sieć ma otwierać co najmniej 300 placówek rocznie.

d2jtrxi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2jtrxi

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj