E‑handel rośnie, ale tnie koszty

Polski rynek e-commerce w ubiegłym roku wzrósł do 15 mld zł. To wzrost o 25 proc. - pisze "Puls Biznesu" powołując się na kolejną edycję raportu opracowanego przez firmę Praktycy.com.

E-handel rośnie, ale tnie koszty
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

27.09.2010 | aktual.: 27.09.2010 04:50

Jego autorzy przepytali aż 344 polskie sklepy internetowe. Z odpowiedzi wynika, że mimo wzrostu całego rynku, firmy odczuły kryzys. Musiały zmodyfikować strategię działania, zwłaszcza jeśli chodzi o marketing i sposób wydawania pieniędzy. Wiele sklepów wybrało krótkookresowe cięcie kosztów. Zmieniła się też struktura e-handlu.

Spadła podaż na rynku internetowym towarów elektronicznych, głównie komputerów i akcesoriów. Nadal popularne są kosmetyki, perfumy i farmaceutyki, a także artykuły i akcesoria fonograficzne, kamery filmowe, książki oraz towary dziecięce. Statystyczny klient to osoba z dużego miasta, kobieta w wieku od 25 do 34 lat. Jednorazowo wydaje zwykle od 50 do 250 zł. O tym pisze dziś obszernie "Puls Biznesu".

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)