E-rodzice na zakupach

Internetowe serwisy dla rodziców mają już 5 mln użytkowników, pięć razy więcej niż cztery lata temu, informuje "Dziennik Gazeta Prawna" w oparciu o raport instytutu badawczego Omikron "Opinie o serwisach parentingowych".

E-rodzice na zakupach
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

25.03.2011 | aktual.: 25.03.2011 14:02

90 proc. rodzin robi za pomocą tych serwisów zakupy, wydając średnio 167 zł miesięcznie. Ten rynek wart jest już nawet 700 mln zł miesięcznie. W sieci rodzice szukają porad, towarów dla najmłodszych, wymieniają opinie o dzieciach.

W ślad za rosnącym zainteresowaniem tą tematyką dynamicznie przybywa serwisów dla rodziców. Jak wylicza Megapanel/PBI Gemius ich liczba wzrosła z 18 do 86. A internetowych sklepów z artykułami dla dzieci jest już blisko 700, czyli dwa razy więcej niż przed dwoma laty.

Ciekawe, że coraz częściej z takich serwisów zaczynają korzystać kobiety, które nie mają dzieci i nawet nie są w ciąży, czyli są dopiero na etapie planowania dziecka, informuje Marcin Jarnicki z Omikronu.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)