Promocjee-Sklepy nie chronią klientów

e‑Sklepy nie chronią klientów

E-sklepy szykują się do ostatnich dwóch tygodni walki o klientów planujących jeszcze przedświąteczne zakupy. By przyciągnąć ich uwagę, kuszą jeszcze niższymi niż przed rokiem cenami niektórych towarów w porównaniu z ofertami sklepów tradycyjnych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

e-Sklepy nie chronią klientów
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

08.12.2009 | aktual.: 08.12.2009 07:09

e-Sklepy szykują się do ostatnich dwóch tygodni walki o klientów planujących jeszcze przedświąteczne zakupy. By przyciągnąć ich uwagę, kuszą jeszcze niższymi niż przed rokiem cenami niektórych towarów w porównaniu z ofertami sklepów tradycyjnych - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Nie wszystko w internecie jest jednak tańsze. Naiwni klienci mogą łatwo wpaść w pułapkę, bo nie brakuje też e-sklepów, w których towary są do 25 proc. droższe niż w tradycyjnych sklepach.

Badania pokazują, że tylko 2 proc. e-sklepów przestrzega ustawy o ochronie danych osobowych - podkreśla "DGP". Niewiele sklepów internetowych stosuje też bezpieczne transmisje danych chroniące przed kradzieżą numerów kart kredytowych czy haseł do kont. Specjaliści zalecają by wybierać sklepy największe i najstarsze.

Gazeta Prawna w internecie www.gazetaprawna.pl

Źródło artykułu:PAP
promocjaświętapromocje
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)