Google celuje w polski rynek e‑zakupów

Amerykański gigant Google przymierza się do uruchomienia w Polsce własnej porównywarki cen - informuje "Rzeczpospolita".

Google celuje w polski rynek e-zakupów
Źródło zdjęć: © AFP | EMMANUEL DUNAND

04.12.2013 | aktual.: 04.12.2013 07:04

Google chce włączyć się do walki o wart ponad 20 mld zł polski rynek e-commerce. Cytowani przez gazetę eksperci podkreślają, że to zagrożenie dla dotychczasowych potentatów: Ceneo.pl (grupa Allegro)
, Skąpca oraz Grupy Nokaut czy Okazje.info.

Koncern wykonał już pierwszy ruch. Oprócz wyników wyszukiwania konkretnego hasła, obok pojawia się oferta sklepów internetowych proponujących poszukiwany produkt wraz z cenami.

Źródło artykułu:PAP
pieniądzezakupyporównywarka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)