Trwa ładowanie...
d49jd75

Grupa TP chce powołać spółkę do obsługi klientów TP i Centertela

22.06. Warszawa (PAP) - Grupa Telekomunikacji Polskiej chce powołać spółkę do obsługi klientów TP i Centertela. Przejdzie do niej około 5 tys. pracowników obu firm, oszczędności w...

d49jd75
d49jd75

22.06. Warszawa (PAP) - Grupa Telekomunikacji Polskiej chce powołać spółkę do obsługi klientów TP i Centertela. Przejdzie do niej około 5 tys. pracowników obu firm, oszczędności w ciągu 5 lat mają sięgnąć 150 mln zł - podała spółka w komunikacie prasowym.

"Połączenie obsługi TP i PTK daje unikalną na rynku możliwość dostarczenia klientom najlepszych rozwiązań. Dla grupy TP oznacza to wymierne korzyści ekonomiczne (około 150 mln zł w 5 lat) zaś pracownicy zyskają stabilizację zatrudnienia i nowe możliwości rozwoju. Wszyscy pracownicy przechodzący do nowego pracodawcy zachowają pracę i dotychczasowe wynagrodzenia. Dodatkowo przez 18 miesięcy od momentu przejścia będą objęci gwarancją zatrudnienia i wynagrodzenia zasadniczego. Nawet po upływie tego czasu Grupa TP nie zakłada zwolnień grupowych w nowej spółce" - napisano.

"Przejście pracowników jest planowane od początku października 2010 roku" - powiedział PAP rzecznik TP Wojciech Jabczyński.

Projekt wydzielenia obsługi klientów został skierowany do konsultacji z Radą Pracowników TP, odbyło się także spotkanie z przedstawicielami wszystkich organizacji związkowych w celu zapoznania ich ze szczegółami projektu.

d49jd75

Grupa TP prowadzi także prace nad taką zmianą zapisów ponadzakładowego układu zbiorowego pracy (PUZP), by mógł on objąć również pracowników nowo powstającej spółki. Przez najbliższe 12 miesięcy pracownicy przechodzący z TP do nowej spółki będą objęci PUZP TP.

Grupa rozważa również możliwość rozszerzenia na pracowników nowej spółki pracowniczego programu emerytalnego, z którego korzystają pracownicy TP.(PAP)

epo/ jtt/

d49jd75
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d49jd75