Trwa ładowanie...
employer branding
25-06-2013 13:04

Gwiazdorska konferencja za nami!

W dniach 11-12 czerwca 2013r. po raz V odbył się HRcamp, jedna z najciekawszych konferencji HR w Polsce.

Gwiazdorska konferencja za nami!Źródło: ds
d32oa1l

W dniach 11-12 czerwca 2013r. po raz V odbył się HRcamp, jedna z najciekawszych konferencji HR w Polsce. Jak co roku dostarczyła uczestnikom wielu inspiracji, wskazując na konieczność współpracy HR i innymi obszarami działalności firmy. W ramach tej edycji, po raz pierwszy w Polsce, odbyło się TRU® - wydarzenie HR organizowane na całym świecie, m.in. w Wielkiej Brytanii, Chinach czy USA. Organizatorem Konferencji HRcamp jest portal HRstandard.pl oraz eRecruiter.

Tegoroczny HRcamp odbył się pod hasłem candidate’s experience. Podczas dwóch ścieżek przyjrzeliśmy się zarówno doświadczeniom kandydatów, jak i pracowników. Swoje case study zaprezentowali przedstawiciele takich firm jak: K2 Internet, Lidl Polska, CHI Polska SA, Microsoft, Provident Polska, Hewlett- Packard GBC, Comarch czy Citi Handlowy. O komunikacji wewnętrznej mówili eksperci z Advisio i Employer Branding Institute. Dowiedzieliśmy się o prowadzonym właśnie badaniu zaangażowania pracowników i kandydatów EBEI organizowanym przez Employer Branding Institute. Nie zabrakło również debaty specjalistów HR w temacie: „Przyjazna rekrutacja- jak i czy warto dbać o wrażenia kandydatów?”.

Poza najlepszymi specjalistami na polskim rynku pracy na Konferencji wystąpił również Bill Boorman, założyciel TRU® oraz jeden z najpopularniejszych blogerów HR na świecie. Podczas prezentacji „The cult of work” zachęcał uczestników do odważniejszych działań na polu employer branding’owym zgodnie z mottem „Try things, apologize later!” Ponadto, swoimi doświadczeniami z obszaru wykorzystywania social mediów w działaniach HR podzieliła się Anna Kadric, Global Social Media Manager w Arrow Electronics, Sweden. Zwieńczeniem pierwszego dnia, Konferencji HRcamp, była gala Employer Branding Stars, na której zaprezentowano najciekawsze filmiki rekrutacyjne ze świata oraz nastąpiło rozdanie nagród Employer Branding Stars. Do grona tegorocznych zwycięzców należą: Luxoft, BRE Bank, Ernst&Young, Grupa Żywiec i Jeronimo Martins. Na pełną relację z konkursu zapraszamy na portal HRstandard.pl.

Drugi dzień przyniósł uczestnikom wiele niespodzianek. W kuluarach kina Atlantic przez cały dzień prowadziliśmy 29 dyskusji na tematy związane z HR, social media, employer branding’iem. Ścieżki prowadzili najlepsi eksperci z kraju i ze świata. Ta niecodzienna formuła pozwoliła na wymianę doświadczeń oraz uzyskanie zindywidualizowanej wiedzy. Konferencja HRcamp & #truWarsaw za nami. W tym roku znowu była pełna wiedzy, inspiracji i nowości. Ciekawe czym zaskoczą nas organizatorzy w kolejnej edycji?

d32oa1l

Partnerzy konferencji: Start People, Instytut Badań Edukacyjnych, Click Meeting, SmartCheck, Employer Branding Institute

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Money.pl, Goldenline, PRoto, GazetaPraca.pl, marketingowiec.pl, Marketer+, Nowoczesna firma, eGospodarka.pl, QBusiness.pl, Personel i zarządzanie, rynekpracy.pl, SAZ, Rekruter.

d32oa1l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d32oa1l