Trwa ładowanie...
d4iosmo

Heyah

Najnowsze informacje
Youtube.com - stopklatki
Źródło: Youtube.com - stopklatki

Heyah to polska marka oferująca usługi telefonii komórkowej, której operatorem jest T-Mobile Polska. Polityka Heyah skłania się ku młodej grupie odbiorców.

Historia

Powstanie marki Heyah miało miejsce w 2003 roku, gdy taką decyzję podjęła Polska Telefonia Cyfrowa, obecnie T-Mobile Polska (po połączeniu z niemieckim Grupa Deutsche Telekom). Same usługi komunikacyjne Heyah zaczęła świadczyć w marcu 2004 roku. Przez kolejne 5 lat marka oferowała jedynie usługi na podstawie kart SIM i ich doładowania. W 2009 roku do oferty włączono również numery na abonament.

Od początku grupą docelową odbiorców marki miała być młodzież i to do niej kierowane są kampanie reklamowe oraz oferowane produkty.

Heyah jest laureatem między innymi konkursu „Sukces w marketingu – najlepsze marki III RP” organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”.

Działalność

W ramach rozpropagowania marki Polska Telefonia Cyfrowa postawiła na reklamę w postaci sponsorowania różnego rodzaju wydarzeń muzycznych i sportowych. Jeszcze w 2004 roku pod patronatem Heyah odbył się szereg koncertów polskich artystów: WWO w Krakowie, Reni Jusis w Białymstoku, Grammatik w Szczecinie czy Myslowitz w Katowicach. Heyah współpracowała także z markami modowymi, sponsorując pokazy, a także z telewizją muzyczną 4fun.tv, z którą prowadziła wspólne przedsięwzięcia promocyjne.

Marka Heyah angażowała się także we współorganizację Otwartych Mistrzostw Warszawy w Breakdance, Mistrzostw Polski w Kitesurfingu Free&Style Contest, zawodów rowerowych downhill i 4cross SuperLiga, Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Alt+F4, Festiwalu Rocka i Reggae NIE ZABIJAJ oraz Mistrzostw Polski w Grach Komputerowych CYBERSPORT.

W 2004 roku Heyah wyszła z inicjatywą stworzenia Heyah Klubu, którego członkowie otrzymywali rabaty oraz dostęp do wielu udogodnień. Program zakończono w 2010 roku. W 2005 roku natomiast zaistniała możliwość doładowywania konta w Heyah dla użytkowników rachunków bankowych w Inteligo. Rok 2007 przyniósł natomiast telefoniczną wersję Gagu-Gadu do dyspozycji klientów Heyah, a dwa lata później ruszyła zmodyfikowana strona internetowa marki, która umożliwiła sprzedaż telefonów on-line.

Logo

Logo Heyah powstał w 2004 roku i zostało zaprojektowane przez wielokrotnie nagradzanego specjalistę od reklamy i grafika, a także wykładowcę na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, Przemysława Bogdanowicza. Początkowo była to czarna łapka na czerwonym tle. Z czasem logo ewaluowało, a dziś funkcjonuje w postaci wielobarwnej łapki bez zdefiniowanego tła.

Reklamy

Cechą charakterystyczną spotów reklamowych Heyah jest częsta zmiana stylistyki. Ciekawe kampanie dedykowane młodym odbiorcom, mają przede wszystkim zaskakiwać. Marka aż pięciokrotnie otrzymała nagrodę EFFIE za kampanię wprowadzającą na rynek, „Zainfekowani”, „Johnny 11 Palców” czy „Zdrobnienia”.

Poza tym Heyah jest laureatem nagrody Golden Watch (za kampanię „Johhny 11 Palców”), Złotych Orłów (za kampanię „Zdrobnienia” i spot telewizyjny „Pancerni” oraz kampanię „Luźne Gadki”), a także Złotych Lwów 2010, przyznawanych w Cannes.

d4iosmo

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4iosmo
d4iosmo
d4iosmo
d4iosmo