Trwa ładowanie...
d3uyc1z

Heyah

Najnowsze informacje
Youtube.com - stopklatki
Źródło: Youtube.com - stopklatki

Heyah to polska marka oferująca usługi telefonii komórkowej, której operatorem jest T-Mobile Polska. Polityka Heyah skłania się ku młodej grupie odbiorców.

Historia

Powstanie marki Heyah miało miejsce w 2003 roku, gdy taką decyzję podjęła Polska Telefonia Cyfrowa, obecnie T-Mobile Polska (po połączeniu z niemieckim Grupa Deutsche Telekom). Same usługi komunikacyjne Heyah zaczęła świadczyć w marcu 2004 roku. Przez kolejne 5 lat marka oferowała jedynie usługi na podstawie kart SIM i ich doładowania. W 2009 roku do oferty włączono również numery na abonament.

Od początku grupą docelową odbiorców marki miała być młodzież i to do niej kierowane są kampanie reklamowe oraz oferowane produkty.

Heyah jest laureatem między innymi konkursu „Sukces w marketingu – najlepsze marki III RP” organizowanego przez dziennik „Puls Biznesu”.

Działalność

W ramach rozpropagowania marki Polska Telefonia Cyfrowa postawiła na reklamę w postaci sponsorowania różnego rodzaju wydarzeń muzycznych i sportowych. Jeszcze w 2004 roku pod patronatem Heyah odbył się szereg koncertów polskich artystów: WWO w Krakowie, Reni Jusis w Białymstoku, Grammatik w Szczecinie czy Myslowitz w Katowicach. Heyah współpracowała także z markami modowymi, sponsorując pokazy, a także z telewizją muzyczną 4fun.tv, z którą prowadziła wspólne przedsięwzięcia promocyjne.

Marka Heyah angażowała się także we współorganizację Otwartych Mistrzostw Warszawy w Breakdance, Mistrzostw Polski w Kitesurfingu Free&Style Contest, zawodów rowerowych downhill i 4cross SuperLiga, Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Alt+F4, Festiwalu Rocka i Reggae NIE ZABIJAJ oraz Mistrzostw Polski w Grach Komputerowych CYBERSPORT.

W 2004 roku Heyah wyszła z inicjatywą stworzenia Heyah Klubu, którego członkowie otrzymywali rabaty oraz dostęp do wielu udogodnień. Program zakończono w 2010 roku. W 2005 roku natomiast zaistniała możliwość doładowywania konta w Heyah dla użytkowników rachunków bankowych w Inteligo. Rok 2007 przyniósł natomiast telefoniczną wersję Gagu-Gadu do dyspozycji klientów Heyah, a dwa lata później ruszyła zmodyfikowana strona internetowa marki, która umożliwiła sprzedaż telefonów on-line.

Logo

Logo Heyah powstał w 2004 roku i zostało zaprojektowane przez wielokrotnie nagradzanego specjalistę od reklamy i grafika, a także wykładowcę na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, Przemysława Bogdanowicza. Początkowo była to czarna łapka na czerwonym tle. Z czasem logo ewaluowało, a dziś funkcjonuje w postaci wielobarwnej łapki bez zdefiniowanego tła.

Reklamy

Cechą charakterystyczną spotów reklamowych Heyah jest częsta zmiana stylistyki. Ciekawe kampanie dedykowane młodym odbiorcom, mają przede wszystkim zaskakiwać. Marka aż pięciokrotnie otrzymała nagrodę EFFIE za kampanię wprowadzającą na rynek, „Zainfekowani”, „Johnny 11 Palców” czy „Zdrobnienia”.

Poza tym Heyah jest laureatem nagrody Golden Watch (za kampanię „Johhny 11 Palców”), Złotych Orłów (za kampanię „Zdrobnienia” i spot telewizyjny „Pancerni” oraz kampanię „Luźne Gadki”), a także Złotych Lwów 2010, przyznawanych w Cannes.

d3uyc1z

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3uyc1z
d3uyc1z
d3uyc1z
d3uyc1z

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.