Trwa ładowanie...
d3wfhcm

House

Najnowsze informacje
Wikimedia Commons - Uznanie Autorstwa - Na tych samych warunkach CC BY-SA
Źródło: Wikimedia Commons - Uznanie Autorstwa - Na tych samych warunkach CC BY-SA, fot: Krugerr

House to marka modowa należąca do LPP S.A.. Jest adresowana do młodych dorosłych.

Historia, założyciele

Marka House stworzyła krakowska w 2001 roku firma ARTMAN S.A. Początkowo nazywała się „House od Colors” i rozwijał ją Krzysztof Bajołek. W 2009 roku House została wykupiona przez LPP S.A.

Właściciel

Sieć House należy to spółki LPP S.A., której po większość akcji mają jej twórcy – Marek Piechocki i Jerzy Lubianiec.

Działalność

Marka House jest skierowana do nastolatków i młodych dorosłych - kobiet i mężczyzn. Wykorzystuje najnowsze trendy w modzie i oferuje odważne stylizacje w przystępnej cenie. Stawia przede wszystkim na miejski styl, ale oferuje także projekty folk czy vintage. Stylizacje są często inspirowane muzyką, a sama marka sponsoruje wydarzenia artystyczne, głównie muzyczne. Także wnętrze sklepu House według konceptu ma być inspirowane instrumentami i zawierać siele muzycznych detali.

House była niejednokrotnie krytykowana ze względu na kontrowersyjne kampanie reklamowe i zarzucano jej np. seksualizację nastolatków. Firma LPP S.A. jednak stoi na stanowisku, iż jest to odważna marka i musi mieć spójny przekaz, choć z drugiej strony np. w 2014 roku po protestach wycofała kolekcję nawołującą do nieobchodzenia Świąt Bożego Narodzenia.

Liczba placówek

W 2017 roku marka House miała w sumie 338 sklepów. Prowadzi także sprzedaż w sklepach internetowych w Polsce oraz na Litwie, w Łotwie i Estonii.

Wartość

W 2013 roku sieć była warta 77 mln zł. W drugim kwartale 2017 roku sprzedaż marki House generowała 181 milionów złotych przychodu.

d3wfhcm

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3wfhcm
d3wfhcm
d3wfhcm
d3wfhcm

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj