Imperial Tobacco Polska będzie współfinansował rozwój sieci saloników Kolportera
04.02. Warszawa (PAP) - Imperial Tobacco Polska, firma tytoniowa wchodząca w skład jednego z największych światowych koncernów tej branży, będzie współfinansować rozwój sieci...
04.02.2010 | aktual.: 04.02.2010 15:27
04.02. Warszawa (PAP) - Imperial Tobacco Polska, firma tytoniowa wchodząca w skład jednego z największych światowych koncernów tej branży, będzie współfinansować rozwój sieci Saloników Prasowych Kolportera i współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych - poinformował Kolporter w komunikacie.
"W ramach podpisanej kilkuletniej umowy będziemy wspólnie rozwijać sieć saloników prasowych +top-press+, zlokalizowanych w centrach handlowych i innych atrakcyjnych miejscach. W tym roku planujemy uruchomienie ponad 50 nowych saloników" - powiedział cytowany w komunikacie Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe.
"Imperial Tobacco będzie też współpracować przy tworzeniu ekspozycji wyrobów tytoniowych w całej należącej do nas sieci, liczącej około 900 saloników. Inwestycje realizowane wspólnie z Imperial Tobacco to tylko część naszych planów - samodzielnie sfinansujemy uruchomienie kolejnych 50 punktów pod marką +Salonik Prasowy Kolporter+. W następnych latach planujemy dalszy wzrost dynamiki rozwoju sieci sprzedaży" - dodał.
Plany rozwoju sieci saloników prasowych obejmują też pozyskanie kolejnych prestiżowych partnerów, którzy będą pomagać w zarządzaniu określonymi kategoriami towarowymi.
Bardzo zaawansowane są rozmowy z operatorami sieci telefonii komórkowej. Niewykluczone, że obok marki Kolportera w sieci saloników pojawi się też logo jednego z takich biznesowych partnerów.
"Konsekwentnie realizujemy założenia dynamicznego rozwoju naszej sieci. W najbliższych miesiącach planujemy zmiany w strukturze asortymentu, dostosowane do oczekiwań klientów i obserwowanych na rynku tendencji w sferze konsumpcji. Wprowadzimy też nowe usługi, które zapewnią dalszy wzrost rentowności saloników prasowych" - powiedział prezes Wiśniewski.
Sieć saloników prasowych Kolportera sprzedaje m.in. prasę, papierosy, prepaidy, słodycze, napoje, baterie, artykuły tytoniowe i zabawki oraz oferuje klientom usługi dodatkowe: lotto i opłatę domowych rachunków.(PAP)
bas/ gor/