Trwa ładowanie...

Inwestują w piwo bez procentów

Coraz więcej Polaków sięga po piwo bezalkoholowe. W tym roku jego sprzedaż zbliży się od 75 tys. hl, czyli będzie o 9 proc. wyższa niż w roku ubiegłym - wynika z badań firmy Nielsen, na które powołuje się "Dziennik Gazeta Prawna".

Inwestują w piwo bez procentówŹródło: Thinkstockphotos
d7ft0an
d7ft0an

Rynek ten jest oceniany na ok. 50 mln zł, a jeszcze trzy lata temu było to niespełna 20 mln zł. Klienci mają do dyspozycji siedem marek, niektóre w kilku wersjach, co daje wybór spośród ponad 20 rodzajów piwa bezalkoholowego. Producenci zapowiadają rozszerzenie produkcji i wprowadzenie nowych marek.

Ten dynamiczny rozwój rynku piwa bezalkoholowego i o małej zawartości alkoholu zawdzięczamy głównie kobietom i młodym mamom - czytamy w gazecie.

d7ft0an
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d7ft0an