Korzystałeś z bankomatu? Sprawdź swoje rozliczenia

Bank BPH ma problemy z systemem. Jak poinformowała nas użytkowniczka bank podwójnie księguje pieniądze wypłacane za pośrednictwem bankomatów. Przedstawiciele instytucji finansowej potwierdzają informację o problemach. Sprawdź stan swojego konta!

Korzystałeś z bankomatu? Sprawdź swoje rozliczenia
Źródło zdjęć: © Łukasz Szełemej, WP.PL

23.10.2012 | aktual.: 23.10.2012 16:59

- Wydaje się, że był to jakiś błąd systemu - powiedziała WP.PL Beata Zduńczyk Golędzinowska z biura prasowego Banku BPH. Trwa ustalanie przyczyn awarii.

Z informacji przekazanych WP.PL przez Banku BPH wynika, że awaria wystąpiła 19 i 20 października. Problem dotyczył systemu obsługującego karty debetowe. - Awaria polegała na błędnym księgowaniu transakcji wykonywanych niektórymi kartami płatniczymi. Bank niezwłocznie po zdiagnozowaniu problemu rozpoczął prace mające na celu rozwiązanie tej sytuacji - mówi Beata Zduńczyk-Golędzinowska.

Niestety klienci banku nie mogą jeszcze spać spokojnie. Na zwrot błędnie pobranych pieniędzy muszą jeszcze chwilę poczekać.
Wszystkie błędnie zaksięgowane transakcje zostaną skorygowane w ciągu 24 godzin - zapewnia Beata Zduńczyk-Golędzinowska.

Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Przepraszamy wszystkich klientów, którzy w związku z awarią doświadczyli jakichkolwiek niedogodności - dodaje.

Jak informują nasi użytkownicy problem może dotyczyć nie tylko wypłat z bankomatów, ale również płatności dokonywanych kartą.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)