Louis Vuitton wchodzi do Polski
To już prawie pewne - marka Louis Vuitton oficjalnie pojawi się w Polsce. Swój pierwszy sklep ma otworzyć już niebawem w Warszawie. Lokal znajdować się będzie w domu towarowym Vitkac - pisze "Rzeczpospolita".
31.10.2012 08:47
Przedstawiciele centrum handlowego odmawiają komentarza na temat otwarcia sklepu tej marki. Na pytania nie odpowiada również biuro prasowe koncernu LVMH.
Z informacji, do których dotarła gazeta wynika, że w Krajowym Rejestrze Sądowym została już zarejestrowana spółka Louis Vuitton Polska. Dla marki ma być też zarezerwowany dwupoziomowy lokal w warszawskim domu towarowym o powierzchni ok. 500 mkw.
Marka Louis Vuitton należy do najbardziej ekskluzywnych na świecie. Za torbę z charakterystycznym logo zapłacimy od kilkuset euro do nawet kilkudziesięciu tysięcy.
Louis Vuitton ma ponad 3 tys. butików na całym świecie i zatrudnia ponad 100 tys. ludzi. Sama marka warta jest 23,6 mld dolarów, jak wynika z rankingu Interbrand.
Polski rynek dóbr luksusowych wzrósł w latach 2005-2010 o 50 proc., zajmując tym samym czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostów. Jego wartość to ponad 3,5 mld zł, główną zaś kategorią jest biżuteria.