Majewski za miliony

Reklamy banku PKO BP z Szymonem Majewskim cieszą się popularnością. Nie ma nic za darmo. Bank wydał na nie miliony - pisze "Puls Biznesu".

Majewski za miliony
Źródło zdjęć: © AKPA | Baranowski

19.05.2011 | aktual.: 19.05.2011 09:33

Jak poinformował "Presserwis" (w odniesieniu do danych TNS OBOP), bank PKO BP w ciągu dwóch miesięcy na kampanię telewizyjną "Konto za Zero", wydał 21 mln zł.

Zdaniem Wojciecha Kowalczyka, dyrektora marketingu w At Media taka kwota nie jest dla największego polskiego banku astronomiczna. Szczególnie, jeśli podzielić ją na liczbę oddziałów. Oferta ta może być realną konkurencją wobec banków internetowych, spółdzielczych czy innych dużych banków w małych miasteczkach, gdzie PKO BP jest najsilniejsze.

Wybór Szymona Majewskiego jest w opinii ekspertów dobrą decyzją. Według SMG KRC Szymon Majewski jest trzecią najbardziej rozpoznawaną twarzą w Polsce.

Inne banki również nie szczędziły grosza na swoje kampanie w tym roku. ING za swoje reklamy kredytu hipotecznego w telewizji zapłacił w tym roku 19,2 mln zł, BZ WBK - 15,5 mln zł za kredyt gotówkowy, a Millennium - 14,9 mln zł za "Dobre Konto".

pko bpszymon majewskireklama
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)