McDonalds chce podbić prowincję

W 2011 r. McDonalds otworzył swoje bary między innymi w Sanoku, Lublińcu, Garwolinie, Tarnobrzegu i Ostrołęce. Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych, zapowiada w rozmowie z Portalem Spożywczym, że w 2012 roku sieć będzie kontynuowała ekspansję w mniejszych ośrodkach.

McDonalds chce podbić prowincję
Źródło zdjęć: © AFP | David Paul Morris

W 2011 roku McDonald otworzył w Polsce 21 barów, o dwa mniej niż rok wcześniej. Sieć liczy już 279 punktów - podaje portalspozywczy.pl.

- Ważne jest też to, że zwiększa się udział restauracji licencyjnych. W tej chwili stanowią one już ponad 50 proc. ogółu lokali McDonalds w Polsce - podkreśla dyrektor Krzysztof Kłapa.

Sieć odnotowała zarówno wzrost obrotów, jak i liczby klientów odwiedzających restauracje. Jak tłumaczy jej przedstawiciel trafnie dobrana strategia marketingowa zrównoważyła negatywne wpływ kryzysu.

Krzysztof Kłapa zwraca też uwagę na fakt, że firma nie poddała się presji drożejącej żywności. Ceny nie wzrosły, dzięki ścisłej kontroli kosztów i bazowaniu na długoletnich kontraktach z dostawcami gwarantujących lepsze ceny niż obowiązujące na rynku.

ekspansjasiećhandel

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)