Trwa ładowanie...

Mistrzostwa świata w piłce nożnej. Zimoch "przeszedł" z Lidla do Biedronki

Reklamował Tyskie, potem współpracował z Lidlem, a teraz "daje głos" w reklamie Biedronki. Znany komentator sportowy Tomasz Zimoch we współpracy z kibicami zachęca Polaków do wspierania naszych sportowców podczas piłkarskich mistrzostw świata.

Share
Mistrzostwa świata w piłce nożnej. Zimoch "przeszedł" z Lidla do BiedronkiŹródło: PAP, fot: Marcin Obara
d3j2ui1

Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Biedronka związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. Spot reklamowy pokazuje, jak Polacy oglądają i słuchają transmisji z meczu naszej reprezentacji piłkarskiej oraz cieszą się ze strzelonego gola. Komentatorem jest Tomasz Zimoch.

Reklama zachęca odbiorców do wspólnego kibicowania i dumy z gry naszych zawodników. Informuje również, że Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sieć sklepów ma taki status od ośmiu lat, a niedawno umowę przedłużono do końca 2022 roku.

Błąd w ustawie o prawie wodnym. Przez przecinek w złym miejscu naliczane były horrendalne stawki

To nie pierwszy występ Zimocha w kampanii reklamowej. W 2016 r. znany dziennikarz sportowy wystąpił w spotach sieci Lidl. Promował w nich ofertę artykułów szkolnych.

Zimoch wystąpił także w kampanii piwa Tyskie, która związana była z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Wtedy hitem okazała się aplikacja "Poleć Zimochem", dzięki której każdy mógł stać się na chwilę komentatorem sportowym. "Dawał głos" także w reklamach aplikacji mobilnej STS firma bukmacherska Star-Typ Sport.

d3j2ui1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3j2ui1
d3j2ui1