Trwa ładowanie...
d4435ia

Mistrzostwa świata w piłce nożnej. Zimoch "przeszedł" z Lidla do Biedronki

Reklamował Tyskie, potem współpracował z Lidlem, a teraz "daje głos" w reklamie Biedronki. Znany komentator sportowy Tomasz Zimoch we współpracy z kibicami zachęca Polaków do wspierania naszych sportowców podczas piłkarskich mistrzostw świata.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
To nie pierwszy epizod reklamowy dziennikarza Tomasza Zimocha
To nie pierwszy epizod reklamowy dziennikarza Tomasza Zimocha (PAP, Fot: Marcin Obara)
d4435ia

Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Biedronka związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. Spot reklamowy pokazuje, jak Polacy oglądają i słuchają transmisji z meczu naszej reprezentacji piłkarskiej oraz cieszą się ze strzelonego gola. Komentatorem jest Tomasz Zimoch.

Reklama zachęca odbiorców do wspólnego kibicowania i dumy z gry naszych zawodników. Informuje również, że Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sieć sklepów ma taki status od ośmiu lat, a niedawno umowę przedłużono do końca 2022 roku.

Błąd w ustawie o prawie wodnym. Przez przecinek w złym miejscu naliczane były horrendalne stawki

To nie pierwszy występ Zimocha w kampanii reklamowej. W 2016 r. znany dziennikarz sportowy wystąpił w spotach sieci Lidl. Promował w nich ofertę artykułów szkolnych.

Zimoch wystąpił także w kampanii piwa Tyskie, która związana była z Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Wtedy hitem okazała się aplikacja "Poleć Zimochem", dzięki której każdy mógł stać się na chwilę komentatorem sportowym. "Dawał głos" także w reklamach aplikacji mobilnej STS firma bukmacherska Star-Typ Sport.

d4435ia

Podziel się opinią

Share
d4435ia
d4435ia