Trwa ładowanie...
d3srbj7

MSZ: Rada Promocji Polski przyjęła spójne zasady (komunikat)

...

d3srbj7
d3srbj7

25.10. Warszawa - MSZ informuje:

Wytyczne zapisane w dokumencie "Zasady komunikacji marki POLSKA" to pierwszy kamień milowy w naszych działaniach i nowe otwarcie do dalszych wspólnych kroków - powiedział minister Radosław Sikorski, który 13 września przewodniczył w Ministerstwie Spraw Zagranicznych posiedzeniu Rady Promocji Polski.

Członkowie Rady Promocji Polski jednogłośnie przyjęli uchwałę o spójnych zasadach komunikacji marki POLSKA. Będzie ona punktem wyjścia do dalszych wspólnych działań wielu resortów we wzmacnianiu wizerunku Polski na świecie i mówienia o jej sukcesach.

- To mały krok, ale bez niego nie zaczniemy budować marki POLSKA. Przyjęcie tego dokumentu to dowód na to, że wszystkie instytucje są w stanie zgodzić się na wspólny sposób mówienia o marce POLSKA - powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, które wraz ze Związkiem Firm Public Relations przygotowały, po konsultacji z resortami, dokument.

d3srbj7

Przyjęta w piątek uchwała Rady Promocji Polski mówi o tym jak działać, ale i czego unikać przedstawiając Polskę w świecie. - Za dobrą markę naszego kraju są odpowiedzialni wszyscy - podsumował minister Sikorski. Zapowiedział, że dokument zostanie upubliczniony tak, by z wypracowanych sugestii mógł skorzystać każdy.


Rada Promocji Polski jest międzyresortowym gremium, które koordynuje działania promocji naszego kraju. Jest organem doradczym prezesa Rady Ministrów, zapewniającym współpracę między ministerstwami oraz instytucjami. Jej opinie są przesyłane do Rady Ministrów.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za jego treść.(PAP)

aja/

d3srbj7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3srbj7