Nagonka na złych dłużników

Windykator może zapukać do drzwi klienta,
który zaledwie kilka dni spóźnił się z zapłatą raty kredytu czy
rachunku za telefon.

Nagonka na złych dłużników
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

06.05.2009 | aktual.: 06.05.2009 06:54

Wszystkiemu winny kryzys finansowy. Banki i firmy telekomunikacyjne bardziej skrupulatnie niż dotychczas pilnują, żeby klienci płacili na czas - ostrzega "Rzeczpospolita".

Do spóźnialskich nie są wysyłane upomnienia. Już kilka dni po upływie terminu spłaty raty kredytu z klientami kontaktują się pracownicy firm wyspecjalizowanych w odzyskiwaniu długów. "Rzeczpospolita" dowiedziała się, że tak działa już przynajmniej kilkanaście banków, m.in. tak duże instytucje jak PKO BP, BRE Bank, Getin Bank, Bank Zachodni WBK, Euro Bank, Kredyt Bank i Deutsche Bank PBC.

Źródło artykułu:PAP
bankrutdłużnikbank
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)