Napój energetyczny Orlen? Koncern analizuje rynek producentów energetyków
Orlen sonduje rynek producentów napojów energetycznych. Firma chciałaby nawiązać współpracę w celu produkcji napoju energetycznego pod bandem Orlenu, który byłby w ofercie sprzedaży detalicznej spółki, której prezesem jest Daniel Obajtek. Wstępne propozycje w ramach zapytania o informację można składać do środy 15 grudnia.
PKN Orlen przygląda się rynkowi napojów energetycznych. Spółka Skarbu Państwa szuka potencjalnych dostawców będących producentami napojów energetycznych, które pod marką własną koncernu byłyby odsprzedawane w punktach detalicznych.
Orlen poinformował, że wstępne propozycje w ramach zapytania o informację można składać do środy 15 grudnia.
Napój energetyczny Orlen?
Koncern wyjaśnił też, że celem podjętych działań jest "rozpoznanie rynku oraz analiza możliwości potencjalnych dostawców w zakresie produkcji i dostaw napojów energetycznych pod marką własną PKN Orlen do dalszej ich odsprzedaży w punktach detalicznych".
45 minut przemowy Glapińskiego okiem ekonomisty. "Uprawia własną politykę"
Czytaj też: Opłata cukrowa. Polacy rezygnują z napojów gazowanych. Nie traci tylko rynek energetyków
Odpowiedź na opublikowane zapytanie "jest pierwszym krokiem w procesie wyboru dostawców będących producentami napojów energetycznych".
"Orlen zastrzega sobie prawo prowadzenia dalszego postępowania i ewentualnego wyboru oferenta według własnego uznania lub unieważnienia akcji w całości, lub w części bez podawania przyczyn" – czytamy w ogłoszeniu.
Olren che otworzyć 40 punktów sprzedaży detalicznej
PKN Orlen ma w całej Polsce 1800 stacji paliw. Na większości z nich prowadzi jednocześnie pozapaliwową sprzedaż detaliczną. Latem PKN Orlen otworzył w Warszawie pierwszy punkt nowego formatu sprzedaży detalicznej "Orlen w ruchu" z asortymentem sklepowo-gastronomicznym. Ma powstać ok. 40 takich placówek, a w ciągu najbliższych czterech lat ok. 900.