Nowa marka od Biedronki. Będzie aktywnie od 13 lutego
Biedronka wprowadziła nową markę odzieżowa. To profesjonalna odzieży i sprzęt sportowy „Seven for 7”. Kolekcja wejdzie do sprzedaży w wybranych sklepach sieci już w poniedziałek 13 lutego.
11.02.2017 | aktual.: 13.02.2017 09:50
Biedronka wprowadziła nową markę odzieżową. To profesjonalna odzieży i sprzęt sportowy "Seven for 7". Kolekcja wejdzie do sprzedaży w wybranych sklepach sieci już w poniedziałek 13 lutego.
W ofercie tekstyliów, tworzonych przez polskich projektantów, dostępne są m.in.: T-shirty, legginsy, spodnie, buty sportowe, skarpety, bluzy itp. Obok nich pod marką "Seven for 7" klienci znajdą także sprzęt i akcesoria do fitnessu, m.in.: piłkę do ćwiczeń, skakankę, matę do jogi, ściskacz do rąk, rower eliptyczny i magnetyczny, ciężarki i hantle.
Produkty posiadają własne oznaczenia kolorystyczne: odzież damska dostępna jest w różowych opakowaniach, męska w zielonych, a sprzęty i akcesoria fitness w niebieskich.
Odzież marki jest uszyta z dzianin i tkanin, a do produkcji części artykułów użyto materiałów z dodatkiem włókien TopCool®, które zapewniają odpowiednią regulację wilgoci.
Wybrany sprzęt sportowy poddawany jest badaniom mechanicznym w celu potwierdzenia m.in. jego wytrzymałości, co sygnowane jest znakiem TUV. Akcesoria do fitnessu sprawdzane są dodatkowo pod kątem praktycznego, komfortowego użycia.