Trwa ładowanie...
dsru2gf
firma
22-05-2009 12:11

Nowe Kociołki Łowicza i konkurs w sieci

Agros Nova rozszerzyła ofertę innowacyjnej linii produktowej dań gotowych pod marką Łowicz Kociołek do syta o trzy nowe warianty; prowadzi też konkurs promocyjny w internecie.

dsru2gf
dsru2gf

Nowe gotowe dania obiadowe marki Łowicz to Kociołek rosyjski z wieprzowiną w sosie a la strogonoff i kluskami, Kociołek węgierski z wieprzowiną w pikantnym sosie z ziemniakami oraz Kociołek boloński z wieprzowiną w klasycznym sosie bolońskim z makaronem spaghetti. Wszystkie są oferowane w dużych słoikach, zawierających po 580 g produktu, co stanowi porcję dla 1-2 osób.

Łowicz Kociołek do syta to kompletne danie w słoiku, do którego nie trzeba już nic dodawać. Zawiera mięso, ryż, makaron, kaszę lub ziemniaki oraz świeże warzywa w gęstym i aromatycznym sosie Łowicz. Całość wystarczy tylko podgrzać.

Łowicz Kociołek do syta to gotowy obiad. Po wprowadzeniu na rynek ostatnich nowości dostępny jest w sześciu smakach, pochodzących z różnych kuchni świata polskiej, meksykańskiej, orientalnej, włoskiej (boloński), rosyjskiej i węgierskiej. Zawiera wszystkie elementy, które powinny znaleźć się w każdej smacznej i sycącej potrawie: mięso, warzywa, dodatek skrobiowy oraz aromatyczny sos Łowicz.

Kampania reklamowa informuje o nowych Kociołkach

Sprzedaż nowych smaków Kociołka Łowicza wspierać będzie w najbliższych tygodniach komunikacja skierowana do konsumentów: kampania outdoorowa w sześciu największych miastach Polski oraz intensywna kampania radiowa, która swoim zasięgiem obejmie dwie sieci ogólnopolskie (RMF FM i Radio Zet) oraz około 100 lokalnych stacji należących do 9 ponadregionalnych i lokalnych sieci. Kociołek jest również obecny w internecie: ma własną stronę http://www.kociolekdosyta.pl , która jest główną platformą komunikacyjną dla specjalnego konkursu. Do udziału w konkursie będzie zachęcała kampania w sieci w formie banerów i linków sponsorowanych, które pojawią się w około 300 witrynach internetowych, portalach i na Gadu Gadu.

dsru2gf

Kreację graficzną dla potrzeb nośników reklamy zewnętrznej, jak również spot radiowy przygotowała agencja DDB, która obsługuje markę ŁOWICZ. Media zakupił dom mediowy MediaCom. Opakowania nowych Kociołków są dziełem Dragon Rouge. Autorem narzędzi interaktywnych jest agencja Kamikaze.

Linia produktowa Łowicz Kociołek do syta pojawiała się na rynku w lutym ubiegłego roku. Aktualnie osiąga około 4 proc. udziałów w rynku dań gotowych warzywno – mięsnych (wartościowo, AC Nielsen). Dzięki tej innowacji udziały Agros Nova w segmencie dan gotowych przekroczyły w ubiegłym roku 11 proc. i umocniły pozycję Agros Nova jako trzeciego producenta dań gotowych.

Agros Nova oferuje pod marką ŁOWICZ szerokie portfolio potraw gotowych (23 pozycje asortymentowe): sosy gotowe w słoikach (6 wariantów smakowych), tradycyjne dania warzywno – mięsne (6 produktów), pyzy i pierogi domowe (5 produktów) oraz Kociołek do syta (6 produktów).

dsru2gf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dsru2gf