Nowe logo POLOmarketu
POLOmarket zmienił swój logotyp. Od dziś będzie on pojawiać się we wszystkich materiałach reklamowych sieci.
17.04.2013 | aktual.: 17.04.2013 12:41
"Zgodnie z obowiązującymi trendami liczba kolorów w logo firmy została zredukowana. Podstawową barwą sieci jest kolor czerwony, na jego tle widnieje biały logotyp z żółtym półokręgiem w tle, który kojarzy się ze słońcem. Kolory biały i czerwony nawiązują do polskich korzeni firmy" - tak firma tłumaczy symbolikę nowego logo.
Firma nadal będzie reklamować się hasłem "Mój ulubiony".
Jednocześnie trwają prace nad projektem zmian w obrębie sali sprzedaży. POLOmarket twierdzi, że jego sklepy staną się bardziej przestronne, przyjazne dla klientów i nowoczesne.
Firma zapowiada też, że w najbliższej przyszłości zostanie otwarty 400. sklep sieci POLOmarket.