Nowość na poczcie. Za znaczki i przelewy zapłacisz smartfonem
- Płatność za pomocą BLIK-a to kolejne wprowadzone w krótkim czasie udogodnienie, jakie oferujemy klientom naszych placówek - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.
Za usługi Poczty Polskiej można płacić smartfonem z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją BLIK - poinformowała we wtorek spółka.
Jak informuje Poczta Polska, aby zapłacić BLIK-iem klient powinien poinformować o tym sprzedawcę. A jak wygląda samo płacenie? Po odczytaniu kodu BLIK w aplikacji swojego banku, wprowadzamy go na terminalu. Następnie zatwierdzamy płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.
- Płatność za pomocą BLIK-a to kolejne wprowadzone w krótkim czasie udogodnienie, jakie oferujemy klientom naszych placówek. Klienci mogą bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe - np. opłaty za rachunki za gaz, prąd czy opłaty podatkowe. Dla nas to możliwość zapewnienia szybkiej i sprawnej obsługi, a dla klientów wygoda w formie wyboru sposobu płatności - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.
Powszechny system płatności mobilnych BLIK to projekt spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków. BLIK-a w swoich aplikacjach bankowych aktywowało już prawie 3,5 mln osób. Od momentu uruchomienia systemu dokonano nim ponad 10 mln transakcji.