Nowy pomysł Coca-Coli
Nie przepadasz za słodkimi sokami, a nie chcesz już pić samej wody? Z pomocą przychodzi Coca-Cola, oferując wzmacniacze smaku - czytamy w Huffington Post.
24.09.2012 | aktual.: 24.09.2012 16:16
Należąca do Coca-Coli marka Dasani już od października zacznie sprzedawać produkt o nazwie "Dasani Drops". Są to krople, które - jak twierdzi producent - po dodaniu do wody powodują, iż ta smakuje dużo lepiej, nadając jej jednocześnie owocowy smak. Na początku będą sprzedawane następujące aromaty: truskawka z kiwi, różowa lemoniada, ananas z kokosem oraz owoce leśne. Nowe smaki mają być wprowadzone w przyszłym roku.
Nowy produkt jest pozbawiony kalorii. Kierowany jest do osób, które dbają o swoje zdrowie, a jednocześnie poszukują nowych smaków i sposobów na urozmaicenie swoich jadłospisów.
Każda butelka produktu ma wystarczyć na 32 porcje. Cena to jedynie 4 dolary.
Jak twierdzi John Roddey, wiceprezes północnoamerykańskiego oddziału Coca-Coli, zajmującego się wodą, herbatą i kawą, następnym napojem w kolejności, co jest logicznym krokiem, jest herbata.
Dasani Drops będą sprzedawane we wszystkich tych krajach, w których dostępna jest woda butelkowana Dasani. Na razie możemy ją kupić w kilkunastu państwach świata, jednak w żadnym europejskim. Marka była obecna w Wielkiej Brytanii do 2004 roku.