Orange przedstawił nową ofertę dla biznesu

Darmowe połączenia stacjonarne niemal na cały świat za 79 zł, zryczałtowane koszty połączeń komórkowych już od 65 zł, internet mobilny bez abonamentu, a także dostęp do internetu DSL Orange od 89 zł miesięcznie. Dodatkowo bezpłatna strona internetowa, darmowy e-sklep i przestrzeń dyskowa. Tak w skrócie wygląda najnowsza oferta Orange Polska skierowana do klientów sektora biznesowego.

Orange przedstawił nową ofertę dla biznesu
Źródło zdjęć: © wp.pl/Łukasz Szełemej

08.05.2012 | aktual.: 08.05.2012 16:00

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Orange Polska przedstawił nową nielimitowaną ofertę dla prowadzących własne firmy.
- Tworząc naszą strategię obecności na rynku B2B, kierujemy się przede wszystkim zrozumieniem potrzeb naszych klientów – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży i obsługi klientów Orange Polska. – Jesteśmy świadomi, że przedsiębiorcy koncentrują się na osiąganiu sukcesów w swoich branżach. Nie chcą tracić czasu na rozwiązywanie wewnętrznych problemów telekomunikacyjnych czy informatycznych. Dlatego proponujemy szereg nowatorskich rozwiązań, które eliminują problemy jakie napotykają firmy, a ponadto ułatwiają im działalność i sprzyjają szybkiemu rozwojowi.

Orange Polska w swojej najnowszej ofercie wyróżnił kilka obszarów, które pozwolą łatwiej prowadzić biznes, zarówno ten duży, jak i mniejszy, ale przede wszystkim obniżyć koszty przedsiębiorstwa. Wśród nowości pojawiła się taryfa „Bez Limitu na Stacjonarne”, gdzie za minutę połączenia na numery stacjonarne w Polsce, Unii Europejskiej oraz USA, Kanadzie i Australii przedsiębiorca zapłaci jedynie 79 zł netto.

Nielimitowane połączenia pojawiły się także w obszarze połączeń z telefonów komórkowych. Plan taryfowy „Firma bez Ograniczeń” pozwala na nielimitowane połączenia do wszystkich sieci w Polsce, korzystanie z internetu w telefonie już od 65 zł netto miesięcznie.
Warto wspomnieć, że oprócz oferty abonamentowej, operator dopuścił możliwość rozliczania połączeń internetowych w komórce jedynie za te dni, w których pracownik firmy rzeczywiście z takiej usługi korzystał.

W przypadku usług internetowych Orange Polska wprowadził nową wersję usługi. Turbo DSL, bo o nim mowa, pozwala na pobieranie danych z prędkością do 10 Mb/s oraz wysyłanie 1 Mb/s. Przy zawarciu umowy na 24 miesiące, usługa kosztuje tylko 89 zł netto miesięcznie. Warto wspomnieć, że w ramach tej opłaty przedsiębiorca otrzyma pakiet hostingowy, przestrzeń dyskową, możliwość stworzenia strony internetowej, a nawet uruchomienia płatności PayPal czy synchronizacji z porównywarkami cenowymi.

Okazuje się, że z nowej oferty internetowej mogą skorzystać także firmy zlokalizowane w miejscach, gdzie nie sięga infrastruktura kablowa operatorów. Radiowy Internet dla Firm Pro do nawet 26 GB transferowanych danych miesięcznie. Już za 15 zł netto można także skorzystać z usługi Business Everywhere, która oferuje transmisję danych z prędkością do 42 Mb/s. Jeśli przedsiębiorca nie ma wystarczających środków, by wyposażać kolejne stanowiska pracy idealnym rozwiązaniem okazać się może usługa IT dla Firm. W tym przypadku za 109 zł netto miesięcznie Orange Polska oferuje gotowe stanowisko pracy wyposażone w komputer i niezbędne oprogramowanie. Za laptopa trzeba zapłacić 119 zł netto miesięcznie. Wszystko to w umowach na 24 lub 36 miesięcy.

Mniejszym firmom, zatrudniającym pracowników często przebywających w terenie, proponowana jest Wirtualna Centralka Orange. Usługa umożliwia połączenie w jeden system wszystkich firmowych telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz przekierowanie rozmów, tworzenie grup, czy nagrywanie zapowiedzi głosowych. Wirtualna Centralka Orange jest dostępna w abonamencie już za 49 zł netto miesięcznie.

Warto wspomnieć także o nadzwyczajnej ofercie Orange Polska. Firma chcąc wspierać przedsiębiorców zdecydowała się udostępnić im swoje powierzchnie reklamowe. Jak się okazuje, to właśnie wysokie koszty reklamowe są jedną z głównych przeszkód rozwijania biznesu. Aby rozwiązać ten problem Orange nagradza swoich lojalnych klientów. Już 120 firm z 10 polskich miast dostało od Orange przestrzeń reklamową o średniej wartości rynkowej 27 tys. zł. Obejmuje ona billboardy, powierzchnię reklamowa w prasie oraz kampanie internetowe.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)