Orange przedstawił nową ofertę dla biznesu

Darmowe połączenia stacjonarne niemal na cały świat za 79 zł, zryczałtowane koszty połączeń komórkowych już od 65 zł, internet mobilny bez abonamentu, a także dostęp do internetu DSL Orange od 89 zł miesięcznie. Dodatkowo bezpłatna strona internetowa, darmowy e-sklep i przestrzeń dyskowa. Tak w skrócie wygląda najnowsza oferta Orange Polska skierowana do klientów sektora biznesowego.

Obraz
Źródło zdjęć: © wp.pl/Łukasz Szełemej

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Orange Polska przedstawił nową nielimitowaną ofertę dla prowadzących własne firmy.
- Tworząc naszą strategię obecności na rynku B2B, kierujemy się przede wszystkim zrozumieniem potrzeb naszych klientów – powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży i obsługi klientów Orange Polska. – Jesteśmy świadomi, że przedsiębiorcy koncentrują się na osiąganiu sukcesów w swoich branżach. Nie chcą tracić czasu na rozwiązywanie wewnętrznych problemów telekomunikacyjnych czy informatycznych. Dlatego proponujemy szereg nowatorskich rozwiązań, które eliminują problemy jakie napotykają firmy, a ponadto ułatwiają im działalność i sprzyjają szybkiemu rozwojowi.

Orange Polska w swojej najnowszej ofercie wyróżnił kilka obszarów, które pozwolą łatwiej prowadzić biznes, zarówno ten duży, jak i mniejszy, ale przede wszystkim obniżyć koszty przedsiębiorstwa. Wśród nowości pojawiła się taryfa „Bez Limitu na Stacjonarne”, gdzie za minutę połączenia na numery stacjonarne w Polsce, Unii Europejskiej oraz USA, Kanadzie i Australii przedsiębiorca zapłaci jedynie 79 zł netto.

Nielimitowane połączenia pojawiły się także w obszarze połączeń z telefonów komórkowych. Plan taryfowy „Firma bez Ograniczeń” pozwala na nielimitowane połączenia do wszystkich sieci w Polsce, korzystanie z internetu w telefonie już od 65 zł netto miesięcznie.
Warto wspomnieć, że oprócz oferty abonamentowej, operator dopuścił możliwość rozliczania połączeń internetowych w komórce jedynie za te dni, w których pracownik firmy rzeczywiście z takiej usługi korzystał.

W przypadku usług internetowych Orange Polska wprowadził nową wersję usługi. Turbo DSL, bo o nim mowa, pozwala na pobieranie danych z prędkością do 10 Mb/s oraz wysyłanie 1 Mb/s. Przy zawarciu umowy na 24 miesiące, usługa kosztuje tylko 89 zł netto miesięcznie. Warto wspomnieć, że w ramach tej opłaty przedsiębiorca otrzyma pakiet hostingowy, przestrzeń dyskową, możliwość stworzenia strony internetowej, a nawet uruchomienia płatności PayPal czy synchronizacji z porównywarkami cenowymi.

Okazuje się, że z nowej oferty internetowej mogą skorzystać także firmy zlokalizowane w miejscach, gdzie nie sięga infrastruktura kablowa operatorów. Radiowy Internet dla Firm Pro do nawet 26 GB transferowanych danych miesięcznie. Już za 15 zł netto można także skorzystać z usługi Business Everywhere, która oferuje transmisję danych z prędkością do 42 Mb/s. Jeśli przedsiębiorca nie ma wystarczających środków, by wyposażać kolejne stanowiska pracy idealnym rozwiązaniem okazać się może usługa IT dla Firm. W tym przypadku za 109 zł netto miesięcznie Orange Polska oferuje gotowe stanowisko pracy wyposażone w komputer i niezbędne oprogramowanie. Za laptopa trzeba zapłacić 119 zł netto miesięcznie. Wszystko to w umowach na 24 lub 36 miesięcy.

Mniejszym firmom, zatrudniającym pracowników często przebywających w terenie, proponowana jest Wirtualna Centralka Orange. Usługa umożliwia połączenie w jeden system wszystkich firmowych telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz przekierowanie rozmów, tworzenie grup, czy nagrywanie zapowiedzi głosowych. Wirtualna Centralka Orange jest dostępna w abonamencie już za 49 zł netto miesięcznie.

Warto wspomnieć także o nadzwyczajnej ofercie Orange Polska. Firma chcąc wspierać przedsiębiorców zdecydowała się udostępnić im swoje powierzchnie reklamowe. Jak się okazuje, to właśnie wysokie koszty reklamowe są jedną z głównych przeszkód rozwijania biznesu. Aby rozwiązać ten problem Orange nagradza swoich lojalnych klientów. Już 120 firm z 10 polskich miast dostało od Orange przestrzeń reklamową o średniej wartości rynkowej 27 tys. zł. Obejmuje ona billboardy, powierzchnię reklamowa w prasie oraz kampanie internetowe.

Wybrane dla Ciebie
Złe wieści dla fanów Nutelli. Szykują się duże podwyżki
Złe wieści dla fanów Nutelli. Szykują się duże podwyżki
Polacy znaleźli sposób na dentystów. Oszczędzają tak tysiące złotych
Polacy znaleźli sposób na dentystów. Oszczędzają tak tysiące złotych
Kupił paczki niespodzianki w galerii handlowej. Oto co było w środku
Kupił paczki niespodzianki w galerii handlowej. Oto co było w środku
Hit z PRL-u wraca do łask. Ceny koszyczków zaskakują
Hit z PRL-u wraca do łask. Ceny koszyczków zaskakują
Miały być zdrowe. Znaleźli metale ciężkie w warzywach z ogródków
Miały być zdrowe. Znaleźli metale ciężkie w warzywach z ogródków
Nie więcej niż 48 tys. zł miesięcznie? Lekarz zabrał głos
Nie więcej niż 48 tys. zł miesięcznie? Lekarz zabrał głos
Nowy trend pochówków w Polsce. Ta usługa kosztuje niecałe 500 zł
Nowy trend pochówków w Polsce. Ta usługa kosztuje niecałe 500 zł
Zuchwały napad na sklep Swarovski w Paryżu. Straty na 200 tys. euro
Zuchwały napad na sklep Swarovski w Paryżu. Straty na 200 tys. euro
Dostał gotówkę od ojca. Co z podatkiem? Skarbówka wydała stanowisko
Dostał gotówkę od ojca. Co z podatkiem? Skarbówka wydała stanowisko
Debiut rywala KFC w kolejnym mieście. Rozda roczne vouchery na kanapki
Debiut rywala KFC w kolejnym mieście. Rozda roczne vouchery na kanapki
Sprzedał 13 mieszkań. Inwestował latami. Tłumaczy powody
Sprzedał 13 mieszkań. Inwestował latami. Tłumaczy powody
Cała prawda o Dino. Komu sieć zabiera klientów?
Cała prawda o Dino. Komu sieć zabiera klientów?