PizzaPortal.pl znika. Serwis zastąpi Glovo
Serwis PizzaPortal.pl po 10 latach znika z polskiego rynku. Markę zastąpi aplikacja Glovo, która zadebiutowała nad Wisłą pod koniec ubiegłego roku.
W komunikacie prasowym Glovo zapewnia, że wszystkie funkcjonalności znikającego serwisu będą dostępne w zastępującej go aplikacji. Zastąpienie PizzyPortal.pl to ostatni krok we wdrożeniu Glovo na polski rynek - portal bowiem został wykupiony przez hiszpański start-up już w sierpniu 2019 roku.
Co się zmienia? Otóż dotychczasowi klienci serwisu PizzaPortal.pl są zmuszeni pobrać aplikację Glovo i się w niej zarejestrować. Zachęcać do tego kroku ma 15-złotowa zniżka, jaką otrzymają po rejestracji.
- Polscy konsumenci przyzwyczajeni są do aplikacji specjalizujących się w dowozie jedzenia, takich jak PizzaPortal.pl. Jesteśmy pewni, że funkcjonalności oferowane przez Glovo, m.in. możliwość zamówienia dowolnego produktu w obsługiwanym mieście i dostawę w ciągu godziny, dostarczenie zakupów spożywczych z popularnej Biedronki czy przywiezienie zapomnianych kluczy, zostaną docenione przez nowych użytkowników - mówi Carlos Silván, general manager Glovo Polska, cytowany w komunikacie.
Zobacz też: Gastronomia na wstecznym. "Wstrzymujemy inwestycje"
Dotychczas PizzaPortal.pl i Glovo działały na polskim rynku równolegle. Carlos Silván deklaruje, że połączenie pozwoli rozwinąć skrzydła tej drugiej marce.
PizzaPortal.pl działał na polskim rynku od 10 lat. Był pierwszym serwisem, który umożliwiał zamówienie jedzenia w internecie. Natomiast Glovo to hiszpański start-up założony w 2015 roku. Do Polski zawitał w ubiegłym roku i zaczął budowę rozpoznawalności od współpracy z Biedronką.
O miejsce na polskim rynku Glovo rywalizuje nie tylko z serwisami do zamawiania jedzenia online (np. pyszne.pl), ale także z tymi, którzy zajmują się dostarczaniem zamówienia do klientów (np. Uber Eats, Wolt).
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl