Trwa ładowanie...

Polski naleśnik jedzie do USA

Polskie sieci gastronomiczne chcą za granicą podbić rynki - informuje "Puls Biznesu". Oferują m.in. naleśniki i amerykańskie babeczki.

Polski naleśnik jedzie do USAFot: AFP/Elvis Barukcic
d2rytgs
d2rytgs

Mająca 18 lokali w Polsce (17 to franczyza)
firma Nasz Naleśnik ma już swoje punkty sprzedaży w Irlandii i Kanadzie. Teraz szykuje się do podboju Stanów Zjednoczonych. Naleśnikową franszyzą zainteresowane są też firmy brytyjskie i niemieckie.

Z kolei amerykańskimi babeczkami (cupcakes) krakowskiej firmy Cupcake Corner Bakery zainteresowani są przedsiębiorcy z Niemiec, Ukrainy, Irlandii i Norwegii.

d2rytgs
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2rytgs