PR‑owcy chcą się szkolić, ale...

Ponad 97% polskich PR-owców widzi potrzebę podnoszenia kwalifikacji zawodowych

PR-owcy chcą się szkolić, ale...

03.11.2010 13:17

Jakie tematy szkoleń wzbudzają największe zainteresowanie? Ponad 50% uczestników sondażu wskazało na zajęcia z zakresu: budowania strategii public relations (64%), komunikacji kryzysowej (60%) i e-PR (55%).

Przedstawiciele branży PR odpowiadali także na pytanie: Na co zwraca Pan/i uwagę, wybierając kurs Public Relations? Na pierwszym miejscu najczęściej występował program kursu, następnie doświadczenie trenerów prowadzących zajęcia oraz cena zajęć. Pytanym najbardziej odpowiadałby dłuższy, 8-10-dniowy, kurs szkoleniowy z zakresu PR zakończony certyfikacją (zajęcia prowadzone w formie zjazdów weekendowych).

Firma 2000, która zrealizowała badanie, jest członkiem założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Wykształciła w różnych obszarach tematycznych ponad 25 000 osób.

MS

kwalifikacjepracownicypraca
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)