PR‑owcy chcą się szkolić, ale...
Ponad 97% polskich PR-owców widzi potrzebę podnoszenia kwalifikacji zawodowych
03.11.2010 13:17
Jakie tematy szkoleń wzbudzają największe zainteresowanie? Ponad 50% uczestników sondażu wskazało na zajęcia z zakresu: budowania strategii public relations (64%), komunikacji kryzysowej (60%) i e-PR (55%).
Przedstawiciele branży PR odpowiadali także na pytanie: Na co zwraca Pan/i uwagę, wybierając kurs Public Relations? Na pierwszym miejscu najczęściej występował program kursu, następnie doświadczenie trenerów prowadzących zajęcia oraz cena zajęć. Pytanym najbardziej odpowiadałby dłuższy, 8-10-dniowy, kurs szkoleniowy z zakresu PR zakończony certyfikacją (zajęcia prowadzone w formie zjazdów weekendowych).
Firma 2000, która zrealizowała badanie, jest członkiem założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Wykształciła w różnych obszarach tematycznych ponad 25 000 osób.
MS