Problemy z logowaniem do mBanku

W środę w okolicy południa pojawiły się problemy z dostępem do serwisów internetowych mBanku. Strona działała powoli, a niektórzy klienci w ogóle nie byli w stanie dostać się do usług bankowych. Około 18. użytkownicy mogli już korzystać z usług bankowych.

Problemy z logowaniem do mBanku
Źródło zdjęć: © WP.PL | Jan Bolanowski

25.06.2014 | aktual.: 25.06.2014 19:03

"Niestety od kilkudziesięciu minut nie można zalogować się do serwisu transakcyjnego. Kiedy problem zostanie usunięty?" - pyta na Facebooku mBanku internautka Joanna. Jej wpis nie jest odosobniony. Problemy zgłaszają też inni klienci banku.

"Żenująca jakość działania serwisu www. Muszę dzisiaj zapłacić. Niestety do banku nie można się zalogować z żadnego urządzenia czy przeglądarki" - żali się internauta Piotr. - "I nie mówcie mi, że można zapłacić przez zlecenie telefoniczne itp, bo nie takie numery powinny się dziać w banku, żeby z powodu waszej winy i niedziałającego serwisu www przy logowaniu, trzeba płacić prowizje dodatkowe. Teraz przez waszą nieudolność i niemożliwość spłacenia karty kredytowej będę miał odsetki. (...) Właśnie straciliście klienta" - dodaje.

Czy to awaria? Raczej nie. Biuro prasowe mBanku dowiedziało się od nas o problemie i po kilkunastu minutach nadeszła odpowiedź.

- Obecnie mogą występować spowolnienia dotyczące niektórych sesji logowań do serwisu transakcyjnego mBanku. System banku pracuje w trybie ciągłym, a zlecenia i operacje - w tym transakcje kartami płatniczymi - realizowane są bez utrudnień. Podkreślam, że utrudnienia są przejściowe i mogą dotyczyć niektórych sesji - mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku.

Tłumaczenia nie przekonały jednak wszystkich klientów.

"Chciałem zauważyć, że to są chyba jakieś żarty. Otóż nie działa 100% sesji logowań, ponieważ strona logowania w ogóle się nie pojawia. Po dłuższej chwili oczekiwania pojawia się czysta strona w przeglądarce. Główna strona mbank.pl również praktycznie nie działa, jest brak dostępu do jakichkolwiek transakcji w internecie z użyciem mbank. I to nazywacie przejściowymi problemami z niektórymi sesjami ? Bezczelność i ignorancja instytucji mbank jest po prostu powalająca" - napisał na Facebooku internauta Tomasz.

logowanieserwisawaria
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (161)