Promują turystykę biznesową
Kryzys nie służy organizowaniu konferencji biznesowych oraz służbowym wyjazdom? Być może. Ale pomimo trudnych warunków Gdańsk i Pomorze dobrze sobie radzą.
06.07.2009 | aktual.: 06.07.2009 13:13
Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT) zdobyła pieniądze na kompleksową kampanię promująca turystykę biznesową w swoim regionie. Całkowita wartość planowanego na 3 lata projektu to 2,9 mln złotych z 75-proc. dofinansowaniem z funduszy unijnych. W jego zakres wchodzą m.in.: wykonanie portalu o turystyce biznesowej, opracowanie materiałów promocyjnych, folderu, filmu reklamowego i prezentacji multimedialnej. Ponadto mają być przeprowadzone badania oraz przewidziany jest udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej. Kolejne elementy programu to: organizacja cyklu podróży studyjnych, promocja w międzynarodowej prasie i Internecie, organizacja cyklu szkoleń, udział w międzynarodowych organizacjach.
Podmiotem odpowiedzialnym za realizację przedsięwzięcia jest wyodrębniona komórka GOT – Gdańsk Convention Bureau, która zgodnie z porozumieniem zawartym między GOT a Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.
JK