Przezroczysta Pepsi wraca na półki sklepowe
Pepsi wraca do pomysłu sprzedawania przezroczystej, bezkofeinowej wersji swojego napoju. Crystal Pepsi została zaprezentowana światu w 1992 roku i sprzedawano ją jedynie przez rok.
09.08.2016 | aktual.: 09.08.2016 16:11
Bazowanie na sentymencie z czasów dzieciństwa może być opłacalne, co pokazał kilka lat temu przykład Frugo, a co obecnie obserwujemy w związku z pokemonami. Teraz do pomysłu sprzedawania przezroczystej, bezkofeinowej wersji swojego napoju, jak informuje portal Fortune.com, wraca Pepsi.
Crystal Pepsi została zaprezentowana światu w 1992 roku i sprzedawano ją jedynie przez rok. Napój był dostępny również w Polsce w ramach importu prywatnego.
Po ponad 20 latach 34 000 osób podpisało petycję, w której domagało się powrotu ich ulubionego napoju. Niedawno firma ogłosiła, że niektórzy - na razie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych i Kanady - będą mogli spróbować legendarnego napoju. W Kanadzie sprzedaż ruszyła już w lipcu, a w Stanach Zjednoczonych 8 sierpnia.
Cena to 1,79 dol. za butelkę o pojemności 20 uncji (nieco ponad pół litra). Nie wiadomo, czy napój pojawi się w Europie.