Raport Kobieta Frescato
Gusta smakowe Polaków w ciągu ostatnich lat zaczęły ulegać zmianom. Coraz częściej wybierane są lekkie, urozmaicone potrawy z międzynarodowych kuchni, a spośród alkoholi kupowane są lekkie wina.
28.05.2010 | aktual.: 28.05.2010 14:14
Tendencja ta jest dobrze widoczna szczególnie wśród kobiet, gdyż one przede wszystkim szukają win lekkich (49 proc.), orzeźwiających (43 proc.) oraz pasujących na każdą okazję (45,5 proc.).
- Wina z gatunku orzeźwiających są szczególnie popularne latem w krajach zachodniej i południowej Europy, gdyż są tam traktowane jako naturalny lekki, chłodzący drink doskonały na upały. Duża popularność w Polsce filmów oraz powieści nasyconych subtelnym klimatem m.in. Toskanii, Hiszpanii, Francji sprawiła, że pojawiła się również u nas liczna grupa kobiet zafascynowanych stylem życia tamtejszych mieszkańców i zarazem będąca potencjalnie chętna do spróbowaniem jednego z nieodłącznych elementów ich kultury jakim jest picie wina - mówi Andrzej Studziński, kierownik marki Carlo Rossi.
Przygotowany przez markę Carlo Rossi raport zostanie opublikowany jeszcze w maju.
IP