Redan planuje otworzyć 60 placówek dyskontowych w 2012 r.
25.01. Warszawa (PAP) - Grupa Redan planuje w 2012 roku otworzyć 60 nowych placówek dyskontowych Textilmarket, zaś dynamika rozwoju sektora modowego ma zostać utrzymana na poziomie...
25.01.2012 | aktual.: 25.01.2012 12:38
25.01. Warszawa (PAP) - Grupa Redan planuje w 2012 roku otworzyć 60 nowych placówek dyskontowych Textilmarket, zaś dynamika rozwoju sektora modowego ma zostać utrzymana na poziomie 2011 roku. Ponadto spółka planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży za granicą - poinformowała spółka w środowym komunikacie.
"W ostatnim kwartale 2011 r. uruchomiono 20 sklepów sieci Textilmarket oraz 9 pod szyldem Top Secret&Friends w kraju i za granicą. W 2012 r. dynamika otwarć segmentu dyskontowego zakłada przyrost o ok. 60 nowych placówek. Rozwój sektora modowego ma być zbliżony do poziomu z roku 2011" - napisano w komunikacie.
Na koniec 2011 r. cała krajowa sieć sprzedaży sektora fashion spółki liczyła 180 placówek, których łączna powierzchnia wyniosła 27.790 m2.
"W 2012 r. planujemy kolejne otwarcia w segmencie modowym. Nacisk będziemy kłaść przede wszystkim na rozwój sklepów franczyzowych, zarówno w Polsce jak i za granicą" - powiedział cytowany w komunikacie Bogusz Kruszyński, prezes Redanu.
Spółka poinformowała, że na koniec 2011 r. zagraniczna sieć sklepów Redan liczyła 32 sklepy o łącznej powierzchni 4.763 m2. Docelowo Grupa Redan na rynku rosyjskim do końca 2014 roku planuje otworzyć 82 sklepy w systemie franczyzowym marki Top Secret.
W komunikacie podano, że w grudniu 2011 r. nastąpiło także otwarcie jubileuszowego 250 sklepu Textilmarket.
"Sieć sklepów Textilmarket szybko rośnie. Odnawiamy także istniejące już sklepy. Oprócz tego stale pracujemy nad urozmaiceniem asortymentu oraz komunikacji z klientami" - powiedział prezes.
Redan jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów Textilmarket. (PAP)
kam/ asa/