Reklamowa wojna na kabanosy
Rozgorzała zacięta walka reklamowa o polski rynek kabanosów, a jest o co walczyć. Na kabanosy wydajemy 650 mln zł rocznie - informuje "Rzeczpospolita".
17.04.2014 | aktual.: 17.04.2014 10:55
Na początku kwietnia z telewizyjnymi spotami reklamowymi wystartowali ich czołowi producenci - spółka href="http://finanse.wp.pl/isin,PLTRCZN00016,notowania-podsumowanie.html">TarczyńskiTarczyński (Zobacz notowania spółki ») i href="http://finanse.wp.pl/isin,PLIZNS000022,notowania-podsumowanie.html">Zakłady Mięsne Henryk KaniaZakłady Mięsne Henryk Kania (Zobacz notowania spółki »). Obie firmy starają się zdobyć jak największe udziały w rynku wędlin, aby zmniejszyć dystans do największych: Animeksu oraz grupy Sokołów.
Według danych GUS kupujemy coraz chętniej drogie wędliny. Na przykład w 2012 r. przeciętna osoba w gospodarstwie domowym zjadła 7,9 kg wędlin wysokogatunkowych. W 2000 r. było to nie więcej niż 5,3 kg.