TP w tym tygodniu uruchomi nową, tanią markę usług komórkowych

Telekomunikacja Polska chce uruchomić w tym tygodniu nową markę sim-only usług telefonii komórkowej. Marka NJU.Mobile ma być najtańszą marką komórkową na polskim rynku. Główną marką komórkową grupy pozostanie Orange - poinformowali na konferencji przedstawiciele TP.

TP w tym tygodniu uruchomi nową, tanią markę usług komórkowych
Źródło zdjęć: © AFP | SEBASTIAN DERUNGS

22.04.2013 | aktual.: 22.04.2013 18:27

- W tym tygodniu podamy szczegóły oferty, ponieważ chcemy to zrobić równocześnie z wprowadzeniem jej na rynek - powiedział dyrektor marketingu w TP, Michał Paschalis-Jakubowicz.

Dodał, że będzie to oferta zarówno abonamentowa, jak i pre-paid, typu sim-only, czyli nie obejmująca sprzedaży telefonów.

Nowa marka ma być najtańszą na polskim rynku i skierowaną właśnie do klientów poszukujących niskich cen.

Pomimo wprowadzenia nowej marki głównym kierunkiem sprzedaży usług komórkowych TP ma nadal pozostać marka Orange.

- Głównym narzędziem w tym celu pozostaje Orange, NJU jest konceptem na zapełnienie pewnej niszy - powiedział na konferencji prezes Maciej Witucki. (PAP)

Źródło artykułu:PAP
orangetelekomunikacja polska satelekomunikacja
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)