Trzysta nowych produktów do spróbowania w Tesco
Tesco uzupełnia ofertę tanich produktów w dyskontowych cenach i zaprasza do swoich hipermarketów na degustacje. W sieci Tesco będzie oferowanych już około 1000 produktów pod markami własnymi.
22.06.2009 10:45
Do wprowadzonych na początku marca br. 700 produktów pod markami własnymi w sieci hipermarketów Tesco dochodzi teraz kolejne 300. Marki własne to sposób Tesco na kryzys: sieć rywalizuje z dyskontami pod względem oferty cenowej. Na stronie internetowej Tesco jest zainstalowana porównywarka cen, na której można sprawdzić ceny wybranych produktów w Tesco, Biedronce i Lidlu.
Poszerzona oferta produktów pod markami własnymi w Tesco obejmuje m.in. napoje gazowane Na 5!, wodę mineralną Kryształową, ciastka Van Souter i alkohole Volter. Poza artykułami spożywczymi w dyskontowych cenach oferowane są kosmetyki Bio Avena i kosmetyki samochodowe TopDrive. Wkrótce mają się pojawić kolejne produkty marek własnych, m.in. sery topione, jogurty z linii Milkland, krewetki i ryby pod marką Pescado oraz tabletki do zmywarek i płyny do naczyń Daisy Poppy.
Tesco organizuje też w ten weekend liczne degustacje produktów marek własnych, aby przekonać jeszcze więcej klientów, że ich jakość nie odbiega od wyrobów markowych.
Akcja ta jest elementem strategii niskich cen, nazwanych dyskontowymi. O tym, że jest to dobra strategia sprzedaży na czas kryzysu świadczą rosnące w tym roku o kilkanaście proc. przychody Tesco.
Degustacje mają przekonać tych klientów, którzy wciąż nie ufają markom własnym, że takie produkty też mogą być niezłej jakości, a niska cena nie musi oznaczać kompromisu, jeśli chodzi o wartości smakowe i użytkowe. Akcja degustacyjna ma być powtórzona w kolejny weekend. JS
Handel-Net.pl