UPC miał 332 tys. klientów telewizji cyfrowej i 500 tys. użytkowników internetu po III kw.'10
05.11. Warszawa (PAP) - UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonu, miał 332 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec trzeciego kwartału 2010 roku...
05.11.2010 | aktual.: 05.11.2010 09:23
05.11. Warszawa (PAP) - UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonu, miał 332 tys. abonentów telewizji cyfrowej na koniec trzeciego kwartału 2010 roku oraz 0,5 mln użytkowników szerokopasmowego internetu - podał UPC Polska w komunikacie prasowym.
UPC na koniec września 2010 roku miał ponad milion klientów telewizji (w tym 332.000 klientów telewizji cyfrowej), 216.000 abonentów telefonu stacjonarnego i pół miliona użytkowników szerokopasmowego Internetu.
UPC podał, że na koniec III kwartału liczba sprzedanych przez UPC usług (RGU) przekroczyła 1.732.000, a od początku 2010 roku klienci UPC zakupili ich ponad 70.900.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.
W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach.
UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (PAP)
bas/ asa/