Usterka w mBank usunięta. Był problem z BLIK-iem
W poniedziałek przez kilka godzin klienci mBanku mieli problem z logowaniem i korzystaniem z bankowości internetowej. Około godziny 16 awaria została usunięta.
O problemach bank poinformował po raz pierwszy około godziny 14:00. Uprzedził klientów, że mogą mieć kłopot z logowaniem do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej oraz z potwierdzaniem operacji. Również nie można było korzystać z usługi BLIK.
Wielu klientów zgłaszało problemy za pośrednictwem mediów społecznościowych. mBank w odpowiedzi dodał, że pracuje nad problemem i przeprasza za niedogodności.
Po godzinie 15:00 na stronie mBanku napisano, że wszystkie usługi już działają. Bank ponownie przeprosił za utrudnienia.
mBank jest na 5. miejscu pod względem wielkości aktywów. Na pierwszym miejscu jest PKO BP, a następne Pekao SA.
oprac. Oliwia Felczerek
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl