W tyg. zakończonym 20.04 Polsat miał 57,08 mln zł wpływów z reklam, TVN 53,4 mln zł
24.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 14 do 20 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 12,83 proc., co oznacza 57,08...
24.04.2014 | aktual.: 24.04.2014 16:38
24.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 14 do 20 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 12,83 proc., co oznacza 57,08 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął TVN z udziałem na poziomie 12 proc., czyli wpływami rzędu 53,4 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 34,03 mln zł, czyli 7,65 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 30,25 mln zł, co daje 6,8 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,83 mln zł. Oznacza to, że miał 2,21 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 444,98 mln zł wobec 455,02 mln zł tydzień wcześniej.
Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)
kam/ osz/