W Żabce kupisz paczkę niespodziankę. To znajdziesz w środku
Żabka rozpoczęła pilotażowy program sprzedaży paczek niespodzianek we współpracy z platformą Foodsi. Testy odbywają się w wybranych sklepach w Warszawie, a ich celem jest minimalizacja strat żywnościowych.
Żabka wprowadziła pilotażowy program sprzedaży paczek niespodzianek we współpracy z polską platformą Foodsi. W środku paczek znajdują się produkty spożywcze.
Paczki niespodzianki w Żabce
Jak poinformował "Portal Spożywczy", testy odbywają się w wybranych lokalizacjach w Warszawie. Celem programu jest ograniczenie strat żywnościowych poprzez odsprzedaż niesprzedanych produktów po niższych cenach.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dubajska czekolada z Thermomiksa. Czy jest tańsza, niż ta ze sklepu?
Jak podaje "Portal Spożywczy", Karolina Wiśniewska, dyrektorka ds. rozwoju w Foodsi, potwierdziła podczas Future Retail Congress, że testy obejmują ok. 40 sklepów Żabka. Program zakłada sprzedaż wybranych produktów spożywczych oraz ciepłych przekąsek w formie paczek niespodzianek.
Nie jest pewne, że program sprzedaży paczek niespodzianek utrzyma się w dłuższej perspektywie. - Dopiero po okresie testowym, już na podstawie twardych danych, Żabka podejmie decyzję, co się z tym dalej zadzieje - dodała Wiśniewska.
Foodsi to polska platforma współpracująca z różnymi podmiotami, w tym sklepami i restauracjami, w celu ograniczenia marnowania żywności.
11 tysięcy Żabek w Polsce
Żabka ma już w Polsce 11 tys. sklepów. Jeden z najnowszych z nich mocno odbiega wyglądem od tego, do czego przyzwyczaili się klienci sieci. Mocno rozbudowana została m.in. część gastronomiczna, w której można znaleźć hot dogi, frytki i kebaba.
Pojawiły się także krzesła, lady kawowe i miejsca do siedzenia na zewnątrz sklepu. - Nowy sklep jest zawsze pokazaniem kierunku, w którym idziemy - tłumaczy wiceprezes Żabki Adam Manikowski.