"Wędrowniczek" zmienia szaty
Marka najpopularniejszej szkockiej whisky Johnnie Walker
zmienia kształt butelki swojego flagowego wariantu - Johnnie Walker Black
Label. Nowe opakowanie ma wyróżniać się na półkach oraz symbolizować ciągły
rozwój marki.
Nowa butelka Johnnie Walker Black Label zyskała odważny kształt, nadający jej bardziej dynamiczną i stylową formę. Johnnie Walker Black Label jest elegancki, podkreśla znane cechy alkoholu - jakość i luksusowy charakter. Nowa butelka wyróżnia się silnymi prostopadłościennymi liniami, wznoszącymi się od podstawy ku kwadratowej górnej krawędzi, co wpływa na jej nowoczesny wygląd.
- Historia Johnnie Walkera sięga stu lat wstecz, co jeszcze bardziej motywuje nas do szukania nowych rozwiązań. To marka, która nieustannie się rozwija, podejmuje działania, dzięki którym śmiało kroczy w przyszłość - podkreśla Katarzyna Kraus, brand manager Johnnie Walker w Diageo Polska. Na opakowaniach są dwa główne panele graficzne, które po zestawieniu tworzą ekspozycję "Striding Man’a" spacerującego po półce.
Marka Johnnie Walker 100 lat temu jako pierwsza wprowadziła kwadratowy kształt butelki. Charakterystyczna w kształcie butelka oznaczała mniej stłuczek oraz większą liczbę butelek w każdej przesyłce, co było nader istotne biorąc pod uwagę plany ekspansji whisky Walkerów poza granice Szkocji. Dodatkowo, wyróżniającymi cechami produktów marki Johnnie Walker stała się etykieta i logo kroczącego gentlemana - "Striding Man’a". Postać, będącą; uosobieniem filozofii marki stworzył sławny rysownik Tom Browne 101 lat temu. Filozofia marki zakłada rozwój, śmiałe wyznaczanie celów i dążenie do nich.